1
Perioada de actualizare
de la 30.05.2022 15:21
până la 10.06.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2022 09:30
până la 21.06.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 57 037,50 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2022, 15:21 - 10 iun 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2022, 9:30 - 21 iun 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Puterea minimă 1000 VA, 600 W, indicatoare LED, tensiunea de intrare cel puțin de la 165 până la 285 Vca ± 5 Vca, frecvența de intrare 50 Hz, tensiunea de ieșire cel puțin de la 200 Vca până la 255 Vca, frecvența de ieșire 50Hz ± 1% , durata transferului maxim 10 ms, durata de încărcare maxim 6 ore până la 90 % din capacitate, protecție de tensiune joasă a bateriei, protecție de la suprasarcină, protecție de la scurtcircuit, autorestartare la restabilirea tensiunii la intrare, încărcare automată, minim 3 prize de ieșire CEE7/3 sau CEE7/4 tip F și cablu de intrare cu fișă CEE 7/7 compatibil cu prize CEE 7/4 și CEE 7/5 tip E și F, garanție minimă 24 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pavel Slonina
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2022, 15:15
Data ultimilor modificări
30 mai 2022, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
57 037,50 MDL
Achizitii.md ID
21057348
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
30 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
UPS CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 65.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 59 744,75 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 67 795,65 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări