Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.05.2022 11:36
până la 07.06.2022 12:00
până la 07.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.06.2022 12:00
până la 02.07.2022 08:30
până la 02.07.2022 08:30
3
Licitaţie
de la
04.07.2022 15:00
până la 04.07.2022 15:09
până la 04.07.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 mai 2022, 11:36 - 7 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 iun 2022, 12:00 - 2 iul 2022, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Telefonul de contact
022837349
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2022, 11:36
Data ultimilor modificări
2 iun 2022, 15:53
Achizitii.md ID
21057310
MTender ID
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Buget: 1000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Documentele la ofertă
-
anunt de participare .pdf
anunt de participare .pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
2.06.22 15:53
Data:
30 mai 2022, 09:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa atasati caietul de sarcini
Răspuns (30 mai 2022, 11:54):
Buna ziua , caietul de sarcini este atasat, va rugam sa verificați rubrica Documentele procedurii de achiziție
https://achizitii.md/ro/public/tender/21057310/lot/11576794/
Data:
3 iun 2022, 12:24
Subiectul întrebării:
Cerinte functionale fata de echipamente si transferul de date
Întrebare:
Buna ziua,
in cadrul caietului de sarcini, in Capitolul III, p. 3.1. j) - este solicitata posibilitatea de a adauga alte echipamente hardware in vederea cresterii complexitatii solutiei initiale - doar la cerere:
Si anume:
- Citirea de date CAN;
- Senzor de monitorizarc а consumului/nivelului de combustibil;
- Senzori cu diferite specificatii: Теmреrаturа, umiditate, miscare etc;
- senzori de calitate а aerului;
- Identificare de sofer prin diferite modalitati carduri RF, Tag-uri etc;
- Display hаrdwаrе care sa prezinte soferului functionalitatea dispozitivului, precum si аfiseaza, functionarea echipamentului in timp rеаl:
- Functional/nefunctional;
- Trimite date сatrе sеrvеr sau пu;
- Cu semnal GPS / Fara semnal GPS.
Respectiv, intrebarea este urmatoarea: toate aceste echipamente mentionate trebuie sa fie incluse in oferta pentru solutia initiala sau doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost aditional?
Răspuns (6 iun 2022, 08:01):
Buna ziua, doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost adițional.
Data:
3 iun 2022, 12:27
Subiectul întrebării:
Durata contractului
Întrebare:
Conform caietului de sarcini si invitatiei, perioada contractuala descrisa este - 24 luni, iar in datele achizitiei plasate pe platforma este indicata urmatoarea durata a contractului:
4 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Rugam sa precizati concret care este totusi perioada preconizata a contractului.
Multumim
Răspuns (3 iun 2022, 13:21):
Buna ziua confirmăm că durata contractului va fi: 24 de luni din data semnării, conform anunțului de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK