1.Dispozitiv rentgenologic "Duo Diagnostic, Philips"
până la 06.06.2022 09:00
până la 17.06.2022 09:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Curaţarea şi gresarea părţilor mecanice aflate în mişcare;
Testarea şi reglaje/calibrări funcţionale în vederea obţinerii calitaţii, conform specificaţiilor producătorului;
Verificarea şi reglarea/calibrarea părţilor mecanice de mişcare şi culisare;
Verificarea şi reglarea/calibrarea sistemelor electrice de alimentare;
Verificarea şi reglarea/calibrarea panoului de comandă şi control;
Verificarea şi reglarea/calibrarea dozelor de expunere şi a regimurilor de lucru;
Verificarea conexiunilor electrice;
Verificarea functionarii motoarelor;
Verificarea ventilatoarelor, etc;
Verificarea, reglarea modulelor de procesare a imaginilor;
Verificarea şi reglarea modulelor de procesare a semnalelor;
Centrarea şi alinierea sistemelor optice şi/sau a sistemelor de colimare/filtrare radiaţii ionizante, după caz;
Ajustarea senzorilor Bodygoard;
Ajustarea generatorului de radiatie ionizanta;
Calibrarea collimatorului;
Verificarea si calibrarea miscarii mesei ;
Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului);
O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante, re-adaptarea tubului (la necesitate) ;
Deservirea printerului "Horizon G2, Codonics" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului.
Deservirea stației și a cititorului ""PCR Eleva S, Philips"" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. Reinstalarea softului la necesitate.
-
2. ds_servicii_omf_115_15_09_2021 .docx
ID: 3a51f972-5e63-47f9-9017-15a9e1afd34d
Documentele la ofertă
-
2. ds_servicii_omf_115_15_09_2021 .docx
ID: 3a51f972-5e63-47f9-9017-15a9e1afd34d
Documentele la ofertă
-
5. caiet de sarcini p-u servicii 2022 (repetat) (1).xlsx
ID: a3910f68-ac72-4cb4-8293-7511aa232942
Documentele la ofertă
-
5. caiet de sarcini p-u servicii 2022 (repetat) (1).xlsx
ID: a3910f68-ac72-4cb4-8293-7511aa232942
Documentele la ofertă
-
1. anunt de participare deservirea.pdf
1. anunt de participare deservirea.pdf
ID: df2cb69a-6d75-4c29-b846-65557cc3ea85
tenderNotice
-
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
ID: df2cb69a-6d75-4c29-b846-65557cc3ea85
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
REPROMED