1
Perioada de actualizare
de la 26.05.2022 14:07
până la 08.06.2022 11:48
2
Propunerea ofertelor
de la 08.06.2022 11:48
până la 11.06.2022 11:48
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 119 809,18 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mai 2022, 14:07 - 8 iun 2022, 11:48
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iun 2022, 11:48 - 11 iun 2022, 11:48

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație (pavaj) s.Brînza r-nul Cahul
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD9411, MOLDOVA, Cahul, s.Brînza, str.Libertatii
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LEONID CATERA
Telefonul de contact
029936236
Datele achizitiei
Data publicării
26 mai 2022, 14:07
Data ultimilor modificări
30 mai 2022, 14:11
Achizitii.md ID
21057185
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
26.05.22 14:07
ds_lucrari pavare.docx
Documentele la ofertă
-
26.05.22 14:07
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.05.22 14:07
duae_ro pavaj.doc
Documentele la ofertă
-
26.05.22 14:07
anunt_de_participare primaria brinza.semnat.pdf anunt_de_participare primaria brinza.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
30.05.22 14:11
Data:
30 mai 2022, 13:34
Subiectul întrebării:
ISO 45 001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Răspuns (30 mai 2022, 14:14):
Nu au fost luat in considerente Legea nr. 131/2015, l-am exclus .
Data:
3 iun 2022, 15:46
Subiectul întrebării:
anunt participare
Întrebare:
va rog sa concretizati perioada de garantia a lucrarilor pentru citi ani?
Răspuns (6 iun 2022, 11:48):
3 ani
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.