1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2022 15:59
până la 04.06.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2022 09:30
până la 16.06.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 31 200 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2022, 15:59 - 4 iun 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2022, 9:30 - 16 iun 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Canapea de birou - 1900x700; Carcasă din PAL 16mm. Tapițată în piele ECO culoare neagră. Picioare metalice h = 100mm. Spumă poliuritanică cu densitatea de 28kg/m3. Termen de garanție 2 ani. Produs în condiții de fabrică, calitate impecabilă. ANEXA Nr.62
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2022, 15:53
Data ultimilor modificări
26 mai 2022, 12:49
Valoarea estimată (fără TVA)
31 200 MDL
Achizitii.md ID
21057116
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
20 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.Canapea de birou CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
7.anexa (mobila - specif. tehnice, schite) 21057116.docx
Documentele la ofertă
-
25.05.22 15:59
8.doc. standard new 21057116.docx
Documentele la ofertă
-
25.05.22 15:59
10.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
25.05.22 15:59
9.duae (new 26.11.20) 21057116.doc
Documentele la ofertă
-
25.05.22 15:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 29 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări