1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2022 16:01
până la 28.05.2022 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2022 16:30
până la 31.05.2022 16:30
3
Licitaţie
de la 01.06.2022 15:00
până la 01.06.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 252 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2022, 16:01 - 28 mai 2022, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2022, 16:30 - 31 mai 2022, 16:30
Începutul licitației: 1 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hîrtie xerografică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dutca Eduard
Telefonul de contact
022-257-337
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2022, 15:53
Data ultimilor modificări
23 mai 2022, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
252 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
756 MDL
Achizitii.md ID
21056977
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Durata contractului
2 iun 2022 16:00 - 30 dec 2022 16:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
hîrtie xerografică CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae hîrtie xerografică 2022.signed.pdf duae hîrtie xerografică 2022.signed.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE
23.05.22 16:32
documentatia standard hîrtie xerox 2022 cna.signed.pdf documentatia standard hîrtie xerox 2022 cna.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
Documentaţia standard
23.05.22 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 200 975 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret. corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

OZER Group

Preţul ofertei: 201 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări