1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2022 15:25
până la 01.06.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.06.2022 11:00
până la 06.06.2022 11:00
3
Licitaţie
07.06.2022 14:56
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 400 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2022, 15:25 - 1 iun 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iun 2022, 11:00 - 6 iun 2022, 11:00
Începutul licitației: 7 iun 2022, 14:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ciapa uscata , calibrul nu mai putin de 60 mm, intreaga, curata, sanatoasa, neatacata de vatamatori, fara semne de alterare si lovituri. Fara miros si gust strain. Ambalaj- saci de plase.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Danilescu
Telefonul de contact
024122391/ 069168445
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2022, 10:55
Data ultimilor modificări
23 mai 2022, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
3 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
34 MDL
Achizitii.md ID
21056929
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Durata contractului
1 iul 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ciapa uscata , calibrul nu mai putin de 60 mm, intreaga, curata, sanatoasa, neatacata de vatamatori, fara semne de alterare si lovituri. Fara miros si gust strain. Ambalaj- saci de plase. CPV: 03221113-1 - Ceapă
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
spitalul anunt (3) (10) (1).signed.pdf spitalul anunt (3) (10) (1).signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare
23.05.22 15:25
ds_bunuri_produse.signed (1).pdf ds_bunuri_produse.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
documentatie standart
23.05.22 15:25
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
duae
23.05.22 15:25
formulare (4).docx
Documentele la ofertă
formulare
23.05.22 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 6 550 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări