1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2022 09:52
până la 28.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2022 11:00
până la 06.06.2022 11:00
3
Licitaţie
07.06.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 991 331 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2022, 9:52 - 28 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2022, 11:00 - 6 iun 2022, 11:00
Începutul licitației: 7 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

„Lucrări de reparație la Sala sport, vestiare și birouri a Universității de Stat „Bogdan
Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Piața Independenței, nr. 1, mun. Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, Piața Independenței 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Caciuc
Telefonul de contact
078305765
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2022, 9:36
Data ultimilor modificări
26 mai 2022, 9:40
Valoarea estimată (fără TVA)
991 331 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
99,13 MDL
Achizitii.md ID
21056917
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, Piața Independenței 1
Durata contractului
13 iun 2022 08:00 - 26 aug 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Lucrări de reparație la Sala sport, vestiare și birouri a Universității de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Piața Independenței, nr. 1, mun. Cahul” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini red.signed (1).pdf caiet de sarcini red.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini red.signed (1).pdf
23.05.22 09:52
anunt de part.signed.pdf anunt de part.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de part.signed.pdf
26.05.22 09:40
duae universitatea cahul 2022.docx
Documentele la ofertă
-duae universitatea cahul 2022.docx
26.05.22 09:40
documentatia standart universitatea cahul 2022 (2).signed.pdf documentatia standart universitatea cahul 2022 (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart universitatea cahul 2022 (2).signed.pdf
26.05.22 09:40
Documentele lotului
duae universitatea cahul 2022.docx
-duae universitatea cahul 2022.docx
26.05.22 09:40
anunt de part.signed.pdf
-anunt de part.signed.pdf
26.05.22 09:40
caiet de sarcini universitatea cahul 2022.signed (1).pdf
-caiet de sarcini universitatea cahul 2022.signed (1).pdf
26.05.22 09:40
documentatia standart universitatea cahul 2022 (2).signed.pdf
-documentatia standart universitatea cahul 2022 (2).signed.pdf
26.05.22 09:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 826 227,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pret mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări