+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2022 16:21
până la 25.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2022 10:00
până la 02.06.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 03.06.2022 15:00
până la 03.06.2022 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2022, 16:21 - 25 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2022, 10:00 - 2 iun 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație curentă a acoperişului şi a birourilor etajului II a edificiului SCT Ialoveni din str. Prieteniei nr. 12, or. Ialoveni - (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022-26-94-54
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2022, 16:21
Data ultimilor modificări
23 mai 2022, 17:29
Achizitii.md ID
21056898
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
20.05.22 16:21
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie
20.05.22 16:21
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
anunt de participare
20.05.22 16:21
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard
20.05.22 16:21
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie
20.05.22 16:21
duae.docx
Documentele la ofertă
duae
20.05.22 16:21
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard
20.05.22 16:21
Data:
23 mai 2022, 17:29
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Rugam autoritatea contractanta sa modifice procedura din 3 runde in 1 runda, deoarece sunt lucrari de constructie si nu procurari de produse alimentare,sau faceti o procedura noua doar intro runda. Acest lucru va usura si AC in alegerea cistigatorului si va avea un nivel mai ridicat de calitate a lucrarilor. Mersi si o ziu buna. Speram sa tineti cont de experienta anterioara avuta in asa cazuri.
Răspuns (24 mai 2022, 16:10):
Desfăşurarea licitaţiei electronice este opţiunea autorităţii contractante. Tot în aceeaşi măsură, PARTICIPAREA la licitaţia electronică este alegerea operatorului economic.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".