Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21056843
1
Perioada de actualizare
de la
20.05.2022 12:57
până la 04.06.2022 10:33
până la 04.06.2022 10:33
2
Propunerea ofertelor
de la
04.06.2022 10:33
până la 12.06.2022 01:33
până la 12.06.2022 01:33
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 073 313 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mai 2022, 12:57 - 4 iun 2022, 10:33
Perioada de depunere a ofertelor:
4 iun 2022, 10:33 - 12 iun 2022, 1:33
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de construcție a mini-terenului de fotbal cu suprafața artificială, pe terenul public din com. Băcioi sat. Băcioi, str. Independenței, nr.52
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2022, 12:57
Data ultimilor modificări
23 mai 2022, 15:48
Achizitii.md ID
21056843
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.signed_1653034584.pdf
duae_ro_0.signed_1653034584.pdf
Documentele la ofertă
-
20.05.22 12:57
documentația standart.signed_1653034584.pdf
documentația standart.signed_1653034584.pdf
Documentele la ofertă
-
20.05.22 12:57
p bacioi, teren minifotbal cu acoperire artificială.pdf
p bacioi, teren minifotbal cu acoperire artificială.pdf
Documentele la ofertă
-
23.05.22 15:48
Data:
23 mai 2022, 12:30
Subiectul întrebării:
Schita de proiect
Întrebare:
Buna ziua. Plasati va rog schita de proiect sau proiectul pentru a evita neclaritatile
Răspuns (23 mai 2022, 15:49):
Buna ziua, am plasat.
Data:
24 mai 2022, 09:53
Subiectul întrebării:
Materiale
Întrebare:
Buna ziua. Ce tip de plasa necesita sa fie instalata. La dumneavoastra este indicat in proiect doar GARD DIN PLASA. In deviz scrie ca e zincata ,marimea ochiului, si grosimea sirmei, dar nu e indicat tipul de plasa. Presupunem ca s-a subinteles plasa rabit zincata DAR in asa caz nu e suficient doar parii verticali ca sa o fixam. Si care e metoda de unire intre acele 2 tipuri de plase care le descrieti????????????????
Răspuns (24 mai 2022, 20:50):
plasa rabit, nu se unesc intre ele
Data:
24 mai 2022, 09:54
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Plasati va rog proiectul integral
Răspuns (24 mai 2022, 20:50):
E proiectul integral
Data:
25 mai 2022, 16:21
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua.
Cer scuze pentru cuvintele directe dar trebuie sa m-a expun si totodata sa ajungem la claritate.Vorbesc despre INCOMPETENTA totala a proiectantului si a persoanelor ce a pregatit devizul. Daca spuneti ca acesta e proiectul integral atunci aceasta este doar o batjocura fata de cetateni si banii bugetari.
Apar zeci de intrebari si o neclaritate totala pe acest proiect. 1-Stadionul nu are portita de intrare? 2- Lipsesc barele orizontale de fixare a plasei rabit 3- spuneti ca nu se unesc plasele intre ele,dar asta este foarte imposibil din punct de vedere tehnic si mai ales a SECURITATII COPIILOR. Dati-ne va rog un numar de contact a persoanelor responsabile ca sa putem clarifica intrebarile astea si multe altele. Vrem sa facem un lucru frumos si calitativ ,nu doar sa cheltuim banii dumneavoastra
Răspuns (26 mai 2022, 13:38):
Pregătiți oferta conform proeictului și caietului de sarcini plasat pe platformă.
Data:
26 mai 2022, 16:43
Subiectul întrebării:
Gazon
Întrebare:
Buna ziua.
In caietul de sarcini la sectiunea gazon este mentionat doar manopera si utilajul. Conform tehnologiei si proiectului este necesar si nisip si cauciuc si linii cu componente, materiale care valoreaza peste 100000lei. Aceste materiale sunt asigurate de catre dumneavoastra?
Răspuns (27 mai 2022, 08:59):
Conform proiectului și caietului de sarcini.
Data:
27 mai 2022, 18:42
Subiectul întrebării:
Materiale neincluse
Întrebare:
Buna ziua. Proiectul si caietul de sarcini se contrazic. Nisipul, cauciucul si celelalte materiale neincluse le asigurati dumneavostra?
Răspuns (30 mai 2022, 08:53):
Autoritatea contractantă a înaintat exact caietul de sarcini de care avem nevoie, nu aveți decât să pregătiți oferta conform caietului de sarcini lansat. În cazul în care operatorii economici vor înainta clarificări neîntemeiate în ultimele minute pentru a prelungi termenul de depunere a documentelor vom solicita administratorului platformei de achiziții să fiți identificați pentru a fi incluși în lista de interedicție pentru tergiversarea neîntemeiată a procedurii de achiziție.
Data:
31 mai 2022, 17:54
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua. Va solicitam respectuos sa modificati cerinta abuziva cu privire la efectivele mediii de personal angajat. Cerinta contravine prevederilor legale unde se indica clar ca autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatia despre personalul propus pentru implimentarea contractului nu si sa limiteze operatorul economic prin stabilirea numarului minim de salariati in ultimii 3 ani.
Răspuns (2 iun 2022, 10:33):
Vă informăm că art. 22 alin. (3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice dispune că:
(3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
b) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calităţii;
c) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7);
d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
e) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului;
f) declaraţia referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului;
g) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze.
Respectiv, cerința menționată de dvs. este prevăzută la lit. d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani, cu atît mai mult ținem să vă informăm că o companie care excută contracte cu o valoare de peste 1 milion de lei, nu poate avea un număr mai mic de angajați.
Cu atît mai mult conform anunțului am solicitat o cifra medie de afaceri în ultimii 3 ani de minim 2 milioane lei, respectiv în cazul în care sunteți o companie care are o astfel de cifră în domeniul construcție numărul de angajați este unul foarte mic, respectiv solicităm să respectați cerințele solicitate.
Data:
3 iun 2022, 16:20
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, Legea 131/2015 si articolul 22 prevede exact ceea ce ati citat. Doar ca nu prevede ca autoritatea contractanta are dreptul de a limita cumva numarul efectivului de personal. Aveti dreptul de a solicita declaratia privind efectivele medii de personal, atit. Legea va permite sa stabiliti cifra de afaceri deoarece este prevazuta limita de sus art 21 (2). Considerind faptul ca in calcularea efectivelor medii de salariati nu se includ 2 grupe de contracte de angajare, Va solicitam respectuos sa ne argumentati necesitatea stridenta de impunere a numarului minim.
Răspuns (4 iun 2022, 10:30):
Stimate operator economic, vă rugăm să examinați în ansamblu întreaga procedură de achiziție publică, conform anunțului de participare s-a solicitat termen de execuție 60 de zile, respectiv pentru a executa lucrarea în termenul stabilit dvs. urmează să dispuneți de cel puțin 30 de angajați la companie, or nu toți angajații sunt la șantier, respectiv din aceste considerente s-a solicitat un număr minim de angajați. Cu atît mai mult, nu dorim să intrăm în calcule matematice, reieșind din numărul de ore prevăzute conform devizului estimat, deoarece numărul de ore prevăzut raportat la termenul de execuție cu un program de 8 ore zi va duce la dublarea cifrei solicitate.
Astfel, în cazul că nu sunteți de acord cu cerința solicitată, vă rugăm să o contestați și să vă aduceți argumentele de rigoare, dar să tergiversați procedura de achiziție.
Ținem să menționăm că achitarea salariilor în plic duce la lipsa de competitivitate în cadrul procedurilor de achiziție publică.
Suplimentar, Legea nr. 131/2015 prevede mai multe modalități de îndeplinire a cerințelor în care o cerință nu poate fi îndeplinită de un anumit operator economic, care are capacități să execute o astfel de lucrare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK