1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2022 11:22
până la 25.05.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2022 09:30
până la 02.06.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 934 876,56 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2022, 11:22 - 25 mai 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2022, 9:30 - 2 iun 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2022, 11:15
Data ultimilor modificări
20 mai 2022, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
934 876,56 MDL
Achizitii.md ID
21056842
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
6 iun 2022 11:18 - 31 dec 2022 11:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a unor încăperi din incinta Blocului didactic central din, bd. Ștefan cel Mare nr. 165, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie benefeciar.doc
Documentele la ofertă
-
20.05.22 11:22
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
20.05.22 11:22
duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.05.22 11:22
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
-
20.05.22 11:22
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
20.05.22 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 714 885,59 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări