1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2022 17:42
până la 27.05.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2022 09:00
până la 01.06.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 256 841 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2022, 17:42 - 27 mai 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2022, 9:00 - 1 iun 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații curente ale acceselor către și în curțile blocurilor de locuit și a trotuarelor din sectorul Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inga Aftenii
Telefonul de contact
079323292
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2022, 17:42
Data ultimilor modificări
19 mai 2022, 17:33
Achizitii.md ID
21056656
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_accese_centru_mai22.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.22 17:42
documentatia_standard_accese_centru_mai22.doc
Documentele la ofertă
-
19.05.22 17:33
Data:
18 mai 2022, 15:07
Subiectul întrebării:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Întrebare:
Analizati DOCUMENTAŢIA STANDARD referitor la paginile 37-43 ?
Răspuns (19 mai 2022, 17:31):
Multumim pentru semnalarea textului eronat! A fost redactat si incarcat repetat la documentatia de atribuire
Data:
19 mai 2022, 11:26
Subiectul întrebării:
Anexa nr. 23 la Documentaţia standard
Întrebare:
CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂŢILE DE LUCRĂRI LUCRĂRI 1. Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantităţile de lucrări Obiectul: ,, Reparații curente ale acceselor către și în curțile blocurilor de locuit și a trotuarelor din sectorul Centru”. 2. Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantităţile de lucrări Obiectul achiziţiei ,,Amenajarea trotuarelor si aleilor pietonale amplasate în or. Vadul lui Vodă, în adiacența străzilor deservite de transport public” Autoritatea contractantă: Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie Ati indicat in Anexa nr. 23 la Documentaţia standard, care este Lista cu cantităţile de lucrări?????
Răspuns (19 mai 2022, 17:32):
S-a redactat si s-a omis textul inserat eronat si a fost incarcat repetat la documentatia de atribuire
Data:
20 mai 2022, 11:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Capitolul 2 str.Asachi poz.46 Borduri mici, prefabricate din beton cu sectiunea de 10x15 cm, pnetu incadrarea spatiilor verzi, trotuarelor, aleilor, etc., asezate pe o fundatie din beton, de 10x20 cm = cantitatea este data cu 0
Răspuns (25 mai 2022, 12:33):
Poz 46. Cantitatea este data cu zero.
Data:
20 mai 2022, 12:09
Subiectul întrebării:
ANUNŢ DE PARTICIPARE
Întrebare:
punctul 8: Valoarea estimată, lei 6 256 841: Garantie pentru oferta 1% Oferta va fi însoţită de o Garanţie, cu TVA sau fara TVA???
Răspuns (20 mai 2022, 17:08):
Valoarea estimată fără TVA 6 256 841 MDL
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.