1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2022 14:50
până la 27.05.2022 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2022 15:30
până la 07.06.2022 22:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 005 545 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2022, 14:50 - 27 mai 2022, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2022, 15:30 - 7 iun 2022, 22:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Microsoft Office
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentin Beglita
Telefonul de contact
022820201
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2022, 14:27
Data ultimilor modificări
18 mai 2022, 10:50
Valoarea estimată (fără TVA)
1 005 545 MDL
Achizitii.md ID
21056619
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
14 iun 2022 14:33 - 30 dec 2022 14:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Microsoft 365 Apps for Enterprise CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Microsoft CoreCal ALNG LicSAPk MVL UsrCAL CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
17.05.22 14:50
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
-
17.05.22 14:50
declaratie.pdf declaratie.pdf
Documentele la ofertă
-
17.05.22 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 305 727,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde documentației de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Softline International

Preţul ofertei: 1 350 041 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Microsoft Office
Data:
17 mai 2022, 18:16
Subiectul întrebării:
INFO
Întrebare:
BUNA ZIUA, va rog sa indicati: Agreement Number: Agreement Start Date: Agreement End Date:
Răspuns (18 mai 2022, 15:02):
Agreement number: 80669992 Start Date: 2017-06-27 End Date: 2023-06-30
Microsoft Office
Data:
18 mai 2022, 10:39
Subiectul întrebării:
datele bancare
Întrebare:
buna ziua. va rog sa indicati datele bancare pentru transferarea garantiei pentru oferta fiind ca ele nu sunt indicate in anuntul de participare.
Răspuns (18 mai 2022, 10:51):
Rechizitele bancare au fost atasate la „Documentele procedurii de achiziție”
Microsoft Office
Data:
24 mai 2022, 07:51
Subiectul întrebării:
Finante
Întrebare:
Bugetul este mai mic decat pretul real, cum se va proceda ?
Răspuns (24 mai 2022, 09:12):
Evaluarea ofertelor și decizia Grupului de lucru va fi luată în conformitate cu Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări