1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2022 16:10
până la 21.05.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.05.2022 08:00
până la 27.05.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 30.05.2022 15:00
până la 30.05.2022 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 19 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2022, 16:10 - 21 mai 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mai 2022, 8:00 - 27 mai 2022, 11:00
Începutul licitației: 30 mai 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.Hârtie A4 80gr/m², clasa A, fiecare pachet a cite 500 foi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2022, 16:02
Data ultimilor modificări
17 mai 2022, 10:22
Valoarea estimată (fără TVA)
19 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
76 MDL
Achizitii.md ID
21056536
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
30 mai 2022 08:00 - 31 aug 2022 16:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Hârtie A4 80gr/m², clasa A, fiecare pachet a cite 500 foi CPV: 30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie
Cantitatea: 190.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
5. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
16.05.22 16:10
4. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 hîrtie xerografică p-u 2022.docx
Documentele la ofertă
-
16.05.22 16:16
21056536 anunt de participare hirtie xerografica.pdf 21056536 anunt de participare hirtie xerografica.pdf
tenderNotice
-
17.05.22 10:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD SRL

Preţul ofertei: 12 530,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

OZER Group

Preţul ofertei: 12 540 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 18 045,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări