1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2022 14:21
până la 23.05.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2022 15:00
până la 30.05.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 765 950 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2022, 14:21 - 23 mai 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2022, 15:00 - 30 mai 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de conservare și eficientizare a energiei termice a edificiului Centrului de Sănătate Sîngerei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tartacovschi Eleonora
Telefonul de contact
026222662
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2022, 14:18
Data ultimilor modificări
16 mai 2022, 22:40
Valoarea estimată (fără TVA)
765 950 MDL
Achizitii.md ID
21056513
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 11
Durata contractului
13 iun 2022 14:20 - 30 dec 2022 14:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de conservare și eficientizare a energiei termice a edificiului Centrului de Sănătate Sîngerei CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
16.05.22 14:21
duae.semnat (4).pdf duae.semnat (4).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
16.05.22 14:21
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
16.05.22 14:21
anunț de participare.semnat (2).pdf anunț de participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
Anunț de participare
16.05.22 14:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 573 148,11 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț, cu corespunderea cerințelor minime solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Constatforj SRL

Preţul ofertei: 759 976,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări