+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2022 23:05
până la 23.05.2022 23:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2022 23:30
până la 03.06.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2022, 23:05 - 23 mai 2022, 23:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2022, 23:30 - 3 iun 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

2.Crupe și făină
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Institutul de Neurologie și Neurochirurgie Institutul de Neurologie și Neurochirurgie
Telefonul de contact
(022) 82-90-16
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2022, 22:39
Data ultimilor modificări
13 mai 2022, 23:05
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21056476
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Durata contractului
1 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.Crupe și făină CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5900.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare (6).docx
Documentele la ofertă
-
13.05.22 23:05
documentația standard 115 (1).docx
Documentele la ofertă
-
13.05.22 23:05
specificatia.xlsx
Documentele la ofertă
-
13.05.22 23:05
duae_0 (4) (2).doc
Documentele la ofertă
-
13.05.22 23:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 88 835 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 101 269 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări