+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2022 16:03
până la 26.05.2022 16:03
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2022 16:03
până la 10.06.2022 05:03
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 260 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2022, 16:03 - 26 mai 2022, 16:03
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2022, 16:03 - 10 iun 2022, 5:03
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOT 1 Computere de birou tip All-in-One
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Gherman
Telefonul de contact
(022) 23-35-03
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2022, 15:15
Data ultimilor modificări
24 mai 2022, 16:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 260 000 MDL
Achizitii.md ID
21056466
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Durata contractului
15 iun 2022 15:59 - 31 dec 2022 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computere de birou tip All-in-One CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 84.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
13.05.22 16:03
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
13.05.22 16:03
anunt_de_participare_modificat 24.05.2022.signed.pdf anunt_de_participare_modificat 24.05.2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.05.22 16:03
documentația standard_24.05.2022.docx
Documentele la ofertă
-
24.05.22 16:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ACCENT TEHNO S.R.L.

Preţul ofertei: 1 333 080 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 339 380 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 1 448 983,10 MDL
Statut: în aşteptare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări