+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2022 08:54
până la 18.05.2022 15:31
2
Propunerea ofertelor
de la 18.05.2022 15:31
până la 27.05.2022 15:31
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2022, 8:54 - 18 mai 2022, 15:31
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mai 2022, 15:31 - 27 mai 2022, 15:31

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații curente ale edificiului SSC Drochia din str. Independenței, nr. 31, or. Drochia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022-26-94-54
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2022, 8:54
Data ultimilor modificări
16 mai 2022, 15:31
Achizitii.md ID
21056418
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.pdf
13.05.22 08:54
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
13.05.22 08:54
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
13.05.22 08:54
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare.pdf
13.05.22 08:54
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.word
13.05.22 08:54
modificat anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
Modificat - Anexe la Documentatia standard (lucrari).word
16.05.22 15:31
modificat anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf modificat anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
Modificat - Anexe la Documentatia standard (lucrari).pdf
16.05.22 15:31
Data:
13 mai 2022, 12:26
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.Cap.1.3.2-Poz. 20 -Pavaj vigropresat cu gr. 5cm nu este, este 4cm sau 6cm. Poz. 21 Bordura 1000x300x150 nu este- este 1000x25x15 si 1000x30x18- Ce punem?
Răspuns (16 mai 2022, 15:32):
În Formularul de deviz al Caietului de sarcini și (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021), au fost efectuate modificari (evidențiate cu bold) în poziția nr. 20: pavaj vibropresat, grosime minim 4 cm și poziția nr. 21: Borduri prefabricate din beton, pentru trotuare 180x300x1000 mm vibropresate.
Data:
16 mai 2022, 08:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Cap.7 poz.80 -TsI50G in catalog lipseste - modificam pe TsI 50B5 ?
Răspuns (16 mai 2022, 15:18):
Se va aplica codul resursei conform caietului de sarcini. Găsiți codul respectiv în Modificari 6 ale WinСмета.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".