Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21056356
1
Perioada de actualizare
de la
12.05.2022 17:28
până la 23.05.2022 10:00
până la 23.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
23.05.2022 10:00
până la 26.05.2022 10:00
până la 26.05.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
750 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 mai 2022, 17:28 - 23 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mai 2022, 10:00 - 26 mai 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2022, 17:28
Data ultimilor modificări
18 mai 2022, 11:21
Achizitii.md ID
21056356
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdf
servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdf
servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdf
ID: 43ae1ac4-a78e-419e-b8a3-b8c7a7a65f44
Documentele la ofertă
-
servicii media anunt de participare_mai22.semnat.pdf
servicii media anunt de participare_mai22.semnat.pdf
ID: 43ae1ac4-a78e-419e-b8a3-b8c7a7a65f44
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
13.05.22 08:55
Data:
18 mai 2022, 11:21
Subiectul întrebării:
Elaborarea planului lunar de promovare și comunicare, cu includerea mesajelor și a indicatorilor de performanță –minim 6 planuri
Întrebare:
Buna ziua!
Rog frumos sa puneti l a sispozitia ofertantilor breiful detaliat, TOR, plan evenimente, etc necesrae pentru a elabora strategia si planurile decomunicare.
Multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:41):
Pentru scopul licitației nu este necesară elaborarea planurilor propriu zise, ci enumerarea și descrierea acestora, dar și exemple de planuri pe care le utilizează ofertantul lunar pentru organizarea activității de comunicare și media. Astfel, ofertantul, poate demonstra nivelul de profesionalism și control asupra procesului. Ulterior, planurile se elaborează de către ofertantul contractat în dependență de strategia de comunicare stabilită.
Data:
18 mai 2022, 11:23
Subiectul întrebării:
Elaborarea si diseminarea comunicatelor de presă în limba română, rusă și engleză (3 comunicate lunar) – minim 3 comunicate de presă
Întrebare:
Buna ziua!
Rog sa concretizati se solicita presa scrisa sau online, specificati auditoriul tinta, marimea comunicatului de presa (este foarte importnat daca merge vorba despre presa scrisa).
Multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:42):
Ofertantul, în baza experienței și expertizei pe care o deține, va face o analiză a necesităților Direcției, va decide câte comunicate sunt necesare lunar și pe câte canale este necesar să fie plasate și va elabora oferta în baza propriilor recomandări. Aici pot fi incluse și surse media scrise și online, în dependență de cât de eficiente le consideră ofertantul pentru scopurile de comunicare ale Direcției.
Data:
18 mai 2022, 11:25
Subiectul întrebării:
Managementul rețelelor de socializare luna
Întrebare:
Buna ziua!
Rog frumos sa specificati detalii privind durata si perioada campaniei, auditoriul tinta, profilul site-rilor.
Rog frumos sa specificti split-ul SMM, concretizati daca acest capitol include si elaborare de postari inclusiv productie foto si video.
Multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:42):
După cum este menționat în anunț este vorba de întreținerea lunară a rețelelor de socializare. Care anume dintre rețelele de socializare sunt potrivite pentru scopurile Direcției și publicul către care vor fi orientate campaniile va recomanda ofertantul, Acest capitol include toate lucrările necesare pentru crearea de conținut, întreținerea și promovarea rețelelor de socializare, în dependență de recomandările ofertantului.
Data:
18 mai 2022, 11:29
Subiectul întrebării:
Servicii de organizare 3 campanii de promovare TV&Radio: Elaborarespot (60 sec, 2 min) - minim 4 spoturi
Întrebare:
Buna ziua!
Rog frumos sa specificati daca sunt solicitarile speciale fata de posturi (nationali, etc) , info privind durata si perioada campaniei, splitul sposturilor , auditoriul tinta. Rog frumos sa specificati natura spotul produs si anume grafica, animat, filmat? Limba spotului? Tradus cu subtitre? Lungimea spotului?
Va multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:43):
Splitul posturilor și auditoriul țintă sunt date care fac parte din strategia de plasare media care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Spotul va avea o durată de 60 de scunde. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției. Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului.
Data:
18 mai 2022, 11:30
Subiectul întrebării:
Elaborare spoturi radio –minim 2 spoturi
Întrebare:
Buna ziua!
Rog frumos sa specificati info privind lungimea spotului radio.
Va multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:44):
Durata spotului radio este de 60 de secunde.
Data:
18 mai 2022, 11:31
Subiectul întrebării:
Servicii de organizare 3 campanii de promovare online: Elaborare spoturi online (30 sec) – minim 2 spoturi
Întrebare:
Buna ziua!
Durata si perioada campaniei online, split si profilul site-urilor, auditoril tinta. Spoturi animate sau filmate?
Va multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:44):
Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului. Splitul și profilul site-urilor, cât și auditoriul țintă. sunt date care fac parte din strategia de plasare care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției.
Data:
18 mai 2022, 11:33
Subiectul întrebării:
Tipar afișe stații autobuz 200
Întrebare:
Buna ziua!
Rog frumos sa concretizati info privind marimea afisei.
Daca sunt preferinta fata de materialul folosit pentru printarea acestora.
Va multumesc!
Răspuns (20 mai 2022, 10:46):
Rugăm ofertanții să precizeze cu furnizorii de servicii de plasare a publicității și afișelor în stații, ce suprafețe au disponibile, cerințe față de materialul care este admis de a fi plasat și să vină cu recomandări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK