+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 242 136,01 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mai 2022, 15:14 - 20 mai 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2022, 9:00 - 31 mai 2022, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Necesarul de sutură mecanica pentru anul 2022
Informația despre anulare
Motivul anulării
Art. 71 alin.(1) lit g) din Legea 131/2015
Data anulării
3 iun 2022, 10:09
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cebuc
Telefonul de contact
022403697
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
10 mai 2022, 15:14
Data ultimilor modificări
3 iun 2022, 14:57
Achizitii.md ID
21056231
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lot nr.37 Stapler de piele
Buget: 5000.0 MDL
Anulată
Data:
13 mai 2022, 17:30
Subiectul întrebării:
lista bunurilor
Întrebare:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa incarcati lista bunurilor in format excel. Multumesc anticipat!
Răspuns (14 mai 2022, 13:35):
Bună ziua, în cazul în care aveți nevoie de lista bunurilor în format redactabil, le puteți găsi în Anunțul de participare sau în Documentația standard care sunt încărcate pemplatformă și în format Word, nu doar PDF. Atât în Anunțul de participare cât și în Documentația standard aveți lista bunurilor cantitativ, sume estimative și descrierea specificațiilor tehnice. Mulțumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".