1
Perioada de actualizare
de la 10.05.2022 14:03
până la 13.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2022 10:00
până la 17.05.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 155 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mai 2022, 14:03 - 13 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2022, 10:00 - 17 mai 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea echipamentelor de rеțеа WAN al MAI

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
10 mai 2022, 14:03
Data ultimilor modificări
11 mai 2022, 10:05
Achizitii.md ID
21056212
CPV
32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Router
Buget: 155000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
10.05.22 14:03
ds router (1).semnat.pdf ds router (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
10.05.22 14:03
ds router.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
10.05.22 14:03
duae_ro_0 (1) (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.05.22 14:03
aviz age router.pdf aviz age router.pdf
Documentele la ofertă
Aviz AGE
10.05.22 14:03
Data:
11 mai 2022, 10:05
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Din cauza crizei de componete pentru echipamente din domeniul IT, livrarea routerelor este imposibila in termen de 90 zile. Producatorii nu au in stoc si nici nu vor putea produce echipamntele solicitate in termenul indicat in caietul de sacini. Rugam sa revizuiti caietul de sarcini, modificind termenul de livrare petntru aprozimativ 180 zile.
Răspuns (11 mai 2022, 14:49):
Nu se acceptă, autoritatea contractantă conform prevederilor art.26 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice este în drept să stabilească condițiile de livrare, precum și data și termenul de livrare a bunurilor, care sunt obiectul contractului de achiziții publice, reieșind din necesitățile organizatorice existente și în limita competenței funcționale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.