1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2022 15:55
până la 20.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2022 11:00
până la 08.06.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 583 466 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2022, 15:55 - 20 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2022, 11:00 - 8 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Costum de concepție simplă, compus din pantaloni şi jachetă.
Jachetă cu nasturi pe centru şi la mâneci, cu 2 buzunare frontale şi 1 buzunar la piept.
Pantalonii cu șliț și cu elastic la mijloc, cu 2 buzunare laterale
Material: doc sanforizat (BBC 100%), nu mai mic de 260 gr/m2
Rezistență la rupere conform ISO 13934
Sarcina de rupere (nu mai mic de): pe urzeală 400N, pe bătătură 380N
Rezistența la uzură: minim 1500 de cicluri
Rezistența la sfățiere (nu mai mic de) : pe urzeală 39N; pe bătătură 49 N
Culoare: albastru închis cu logoul cerut.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stela Savca
Telefonul de contact
022-436-391
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2022, 15:51
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
583 466 MDL
Achizitii.md ID
21056156
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Durata contractului
30 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de lucru CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 1162.0
Unități de măsură: Complet
2)
Denumirea
Costum pentru sudor CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 43.0
Unități de măsură: Complet
3)
Denumirea
Costum de lucru din postav CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 13.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
declaratie privind confirmarea identitatii.doc
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
anexa nr.23 specificatii de preț.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
duae.doc
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
anexa nr.22 specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Absolutely Safety SRL

Preţul ofertei: 489 807,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai scazut preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

HABSEV GRUP

Preţul ofertei: 582 452,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări