1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2022 14:02
până la 16.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2022 11:00
până la 10.06.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2022, 14:02 - 16 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2022, 11:00 - 10 iun 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 12
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 14:02
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21056124
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
27 iun 2022 03:00 - 26 iul 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
12.1 Prelungirea subscripției pentru suport și actualizări pentru OnlyOffice Document Server Entreprise Edition pentru 100 de utilizatori simultani CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
6.05.22 14:02
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
6.05.22 14:02
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
6.05.22 14:02
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
6.05.22 14:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 40 879,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări