1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2022 14:47
până la 11.05.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.05.2022 14:00
până la 20.05.2022 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2022, 14:47 - 11 mai 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mai 2022, 14:00 - 20 mai 2022, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația acoperisului blocului locativ nr.39 din str. Șt. Vodă , or. Vatra
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Popescu
Telefonul de contact
022596299
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 14:37
Data ultimilor modificări
5 mai 2022, 14:47
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21056058
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Durata contractului
31 mai 2022 14:45 - 30 dec 2022 14:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
reparația acoperisului blocului locativ nr.39 din str. Șt. Vodă , or. Vatra CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae reparatie acoperisului.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 14:47
document standart_lucrari de reparatie acoperis.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 14:47
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
5.05.22 14:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BIOENERG CONSTRUCT

Preţul ofertei: 284 150,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAUHOF GROUP

Preţul ofertei: 337 813,04 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări