1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2022 13:24
până la 23.05.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2022 14:00
până la 30.05.2022 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 665 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2022, 13:24 - 23 mai 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2022, 14:00 - 30 mai 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare a lucrărilor de reparație capitală a clădirii Ministerului Sănătății din str. V. Alecsandri nr.2, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Crani
Telefonul de contact
022268841
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 13:24
Data ultimilor modificări
21 mai 2022, 11:23
Achizitii.md ID
21056032
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3.4. caiet de sarcini servicii de proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.3. duae.semnat.pdf 3.3. duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.6. specificații de preț anexa nr. 23.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.2. documentația standart (anexe 7, 12, 13, 14, 15).docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.1. anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.5. specificații tehnice anexa nr. 22.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 13:24
3.4. caiet de sarcini servicii de proiectare. corectat.docx
Documentele la ofertă
În punctul nr. 6 a fost introdus compartiment: "Specificația utilajului, mobilierului luând în vedere destinația încăperii"
21.05.22 11:23
Data:
20 mai 2022, 16:35
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, Avem următoarele puncte, la care am vrea sa primim clarificare: 1.Reparația elementelor specifice ale fațadei (capitel, cornișa, etc) necesita lucrări de restaurare, ce duc timp si cost suplimentar. 2.Necesitatea organizării accesului pentru persoane cu dezabilitați in instituție publica. 3.Strămutarea rețelelor (mai ales celor nefuncționale) inginerești exterioare de pe fațada pentru posibilitatea reparației capitale 4.Contract supraveghere de autor va fi un contract separat si nu va intra in prețul ofertei. 5.Compartiment Soluții tehnologice nu este inclus in sarcina de proiectare, dar la vizita pe obiect am fost informați, ca amplasarea mobilierului in oficii (precum si numărul locurilor de munca in fiecare birou) trebuie de specificat in compartiment tehnologie. 6.Starea punctului termic existent. Va apărea necesitatea de expertizarea lui, si in caz daca se va depista neconformitatea lui tehnica – modificarea (necesita timp si cost suplimentar) 7.Materiale suport de la beneficiar – planuri cadastrale, alte desene tehnice, puncte de conectare si condiții tehnice pentru rețele inginerești interioare 8.Expertiza tehnica poate depista probleme, care vor necesita soluții suplimentare, timp si costuri. 9.La vizita am fost informați, ca certificatul de urbanism va fi depus de către beneficiar, după primirea expertizei tehnice de la ofertant. Timpul de așteptare a obținerii CU nu intra in termenul de 45 zile. Cu stima, SC Gorgona
Răspuns (21 mai 2022, 11:19):
Bună ziua. Toate specificațiile le găsiți în caietul de sarcini atașat în descriere. Aceasta este completat în baza la bugetul disponibil și necesitățile stringente. Având în vedere că Serviciile de proiectare includ și Expertiza tehnică, există posibilitatea de revizuirea și/sau completarea cerințelor de bază privind soluțiile de proiect, în baza prevederilor legale și anume prevederilor articolului 76 din Legea 131/2015, în condițiile în care va fi necesar de a efectua modificări în urma unor circumstanţe pe care autoritate contractantă la moment nu poate să le prevadă. Toate modificările vor fi ajustate conform legislației în vigoare în baza bugetului disponibil. Orice schimbări desigur vor fi negociate suplimentar cu ofertantul care va câștiga licitația. Referitor la "amplasarea mobilierului in oficii", vom ajusta caietul de sarcini și vom include compartimentul necesar în pct. 6. Cât privește Materiale suport de la beneficiar și/sau obținerea unor documente, aceste vor fi elaborate pe parcurs, iar termenele vor fi negociate în caz de necesitate cu ofertantul care va fi desemnat câștigător.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.