1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2022 10:55
până la 11.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.05.2022 10:00
până la 17.05.2022 10:30
3
Licitaţie
18.05.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 212 751 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2022, 10:55 - 11 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mai 2022, 10:00 - 17 mai 2022, 10:30
Începutul licitației: 18 mai 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire și întreținere a havuzului (inclusiv deconservarea și setarea utilajului după sezonul rece și pregătirea pentru sezonul rece a anului) din Parcul Alunelul
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 10:47
Data ultimilor modificări
5 mai 2022, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
212 751 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
212,75 MDL
Achizitii.md ID
21056013
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
24 mai 2022 10:53 - 29 dec 2023 10:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire și întreținere a havuzului (inclusiv deconservarea și setarea utilajului după sezonul rece și pregătirea pentru sezonul rece a anului) din Parcul Alunelul CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
img_0002 caiet de sarcin.pdf img_0002 caiet de sarcin.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini
5.05.22 10:55
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
5.05.22 10:55
documentația standard pentru achiziționarea ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021(13).docx
Documentele la ofertă
-documentația standard
5.05.22 10:55
img_0001 anunț de participare.pdf img_0001 anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
5.05.22 10:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bienergolux SRL

Preţul ofertei: 212 751 MDL
Statut: Învingător
Motivul: decizia GLAP nr.12 din 17.5.2022
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări