1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2022 10:01
până la 20.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2022 10:00
până la 06.06.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2022, 10:01 - 20 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2022, 10:00 - 6 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 929 din 31.12.2019.
Mărar proaspăt, de culoare verde, fără miros și gust străin, fără mucegai. Livrarea 2 (două) ori în săptămână, de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției.
Perioada 01.07.2022-31.12.2022.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 8:08
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 11:47
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21055995
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 09:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mărar proaspăt. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
-
5.05.22 10:01
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.05.22 10:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 33 335 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 33 787,04 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări