1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2022 10:01
până la 20.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2022 10:00
până la 06.06.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 24 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2022, 10:01 - 20 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2022, 10:00 - 6 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

GOST 28502-90.
Prune uscate, curate și fără miros de mucegai. Ambalaj 5-10 kg la livrare din roada ultimului sezon de recoltare. Livrarea de 2 (două) ori în lună de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției.
Perioada 01.07.2022-31.12.2022.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 8:08
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 11:47
Valoarea estimată (fără TVA)
24 000 MDL
Achizitii.md ID
21055995
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 09:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prune uscate. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
-
5.05.22 10:01
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.05.22 10:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 26 980 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerinţelor de calificare şi selecţie solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 34 002 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări