1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2022 10:01
până la 20.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2022 10:00
până la 06.06.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 946 175 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2022, 10:01 - 20 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2022, 10:00 - 6 iun 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru semestrul II, anul 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 10:01
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 11:47
Achizitii.md ID
21055995
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
-
5.05.22 10:01
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.05.22 10:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.22 11:22
Data:
6 mai 2022, 11:47
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Răspuns (11 mai 2022, 11:44):
Ministerul Finanțelor al RM prin circulara nr. 13-09/94 din 14.04.2022 vine către autoritățile contractante cu recomandări în ceea ce privește declanșarea stării de urgență, respectiv nu poartă un caracter obligatoriu. Prevederile legale prevăzute în Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice nu sunt încălcate.
Data:
11 mai 2022, 13:29
Subiectul întrebării:
propunere
Întrebare:
Adevarat, circulara are caracter de recomandare, iar dstra, intru evitarea ulterioara a situatiilor de pereclicare a procesului de alimentatie, ar trebui sa tineti cont de ele. Practica demonstreaza ca autoritatii contractante ii este mai usor sa se certe ci agentii economici, decat sa sa evite o atare situatie.
Răspuns (11 mai 2022, 15:00):
Toate situațiile care au existat pe parcursul acestei perioade instabile, au fost ameliorate pe cale amiabilă și cu acordul ambelor părți (au fost încheiate acorduri de rezoluțiune a contractelor). În caz de necesitate, vom proceda la fel și în cazul contractelor pentru semestrul II, anul 2022.
Data:
11 mai 2022, 15:06
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Considerati normal? Nu este mai bine sa avem o previziune economica ? Fiind subiect care nemijlocit sa confruntat cu astfel de situatii, altfel nu am fi venit cu astfel de propuneri.
Răspuns (11 mai 2022, 16:00):
Procedurile de achiziții din cadrul instituției noastre sunt desfășurate în corespundere cu planul de achiziții pentru anul 2022, fiind aprobat de economist, vicedirector, director. La ora actuală conducerea instituției nu propune modificări în plan. Sunt obligată să mă conformez. Nu cred că sunteți în drept să ne indicați ce trebuie să facem și cum trebuie noi să desfășurăm o licitație. Vă rugăm insistent să încetați această discuție inutilă. Mulțumim pentru înțelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.