Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
05.05.2022 10:01
până la 20.05.2022 10:00
până la 20.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
20.05.2022 10:00
până la 06.06.2022 10:00
până la 06.06.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 946 175 MDL
Perioada clarificărilor:
5 mai 2022, 10:01 - 20 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 mai 2022, 10:00 - 6 iun 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse alimentare pentru semestrul II, anul 2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 10:01
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 11:47
Achizitii.md ID
21055995
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Carne de bovină fără os, proaspătă răcită, calitatea superioară.
Buget: 700000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Carne de porcină proaspătă răcită cu os, fără slănină calitatea 1 (întâi).
Buget: 260000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Fileu de găină congelat fără os, calitatea superioară în ambalaj de 1-5 kg.
Buget: 195000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Carcasă de pui broiler, (găini) congelate de fierbere rapidă, calitatea superioară cu greutatea nu mai puţin de 1,5 kg bucata, în ambalaj.
Buget: 175000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Salam „Doktorski” fiert de calitate superioară.
Buget: 84000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lapte 2,5 % pasteurizat în pachete de polietilenă de 1 (unu) litri.
Buget: 273000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Smântână 15 % în pachet de polietilenă 0,5 litri.
Buget: 98900.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Unt de vacă cu conţinut de grăsimi animaliere 72,5%.
Buget: 375000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Caşcaval cu cheag tare cu grăsimea de la 45 %.
Buget: 213000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - Chefir 2,5 % ambalat în pachet de polietilenă 0,5 l.
Buget: 72000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Ulei din seminţe de floarea soarelui, rafinat şi deodorat.
Buget: 129500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - Mazăre verde conservată în borcane de 0,720 kg.
Buget: 7800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 24 - Magiun din fructe (mere, caise) în borcane de sticlă.
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 49 - Frunză de dafin uscată,în pachete 100 gr.-500 gr.
Buget: 5200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 57 - Ouă de găină proaspete, calitatea A categoria „L” mari, Dietetice.
Buget: 143000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
6 mai 2022, 11:47
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Răspuns (11 mai 2022, 11:44):
Ministerul Finanțelor al RM prin circulara nr. 13-09/94 din 14.04.2022 vine către autoritățile contractante cu recomandări în ceea ce privește declanșarea stării de urgență, respectiv nu poartă un caracter obligatoriu.
Prevederile legale prevăzute în Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice nu sunt încălcate.
Data:
11 mai 2022, 13:29
Subiectul întrebării:
propunere
Întrebare:
Adevarat, circulara are caracter de recomandare, iar dstra, intru evitarea ulterioara a situatiilor de pereclicare a procesului de alimentatie, ar trebui sa tineti cont de ele. Practica demonstreaza ca autoritatii contractante ii este mai usor sa se certe ci agentii economici, decat sa sa evite o atare situatie.
Răspuns (11 mai 2022, 15:00):
Toate situațiile care au existat pe parcursul acestei perioade instabile, au fost ameliorate pe cale amiabilă și cu acordul ambelor părți (au fost încheiate acorduri de rezoluțiune a contractelor).
În caz de necesitate, vom proceda la fel și în cazul contractelor pentru semestrul II, anul 2022.
Data:
11 mai 2022, 15:06
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Considerati normal? Nu este mai bine sa avem o previziune economica ? Fiind subiect care nemijlocit sa confruntat cu astfel de situatii, altfel nu am fi venit cu astfel de propuneri.
Răspuns (11 mai 2022, 16:00):
Procedurile de achiziții din cadrul instituției noastre sunt desfășurate în corespundere cu planul de achiziții pentru anul 2022, fiind aprobat de economist, vicedirector, director.
La ora actuală conducerea instituției nu propune modificări în plan. Sunt obligată să mă conformez.
Nu cred că sunteți în drept să ne indicați ce trebuie să facem și cum trebuie noi să desfășurăm o licitație. Vă rugăm insistent să încetați această discuție inutilă. Mulțumim pentru înțelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK