1
Perioada de actualizare
de la 03.05.2022 16:57
până la 08.05.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2022 17:00
până la 12.05.2022 17:00
3
Licitaţie
de la 13.05.2022 14:00
până la 13.05.2022 14:46
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 590 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mai 2022, 16:57 - 8 mai 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2022, 17:00 - 12 mai 2022, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Crupe de arpacaş;
2. Crupă de bulgur:
3. Fasole;
4. Crupă de mei.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Colesnic Elena
Telefonul de contact
022-25-21-28
Datele achizitiei
Data publicării
3 mai 2022, 16:57
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 11:41
Achizitii.md ID
21055914
CPV
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Fasole
Buget: 220000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Model de сontract
Documentatia standard
3.05.22 16:57
DUAE.doc
Documentele la ofertă
Documentul unic de achiziții european
3.05.22 16:57
Documentatia standard.docx
Model de сontract
Documentatia standard
3.05.22 16:57
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participar
3.05.22 16:57
Data:
6 mai 2022, 11:41
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Răspuns (6 mai 2022, 16:59):
Bună ziua! Vă informăm că termenii de livrare a produselor alimentare supuse achiziționării au fost stabiliți reieșind din necesitățile autorității contractante, inclusiv cu luarea în considerație a recomandărilor menționate. Totodată, în cazul disponibilității operatorilor economici contractați, de a efectua livrări de produse în termeni restrînși, autoritatea contractantă, în funcție de capacitățile de depozitare și termenii de valabilitate, va organiza recepționarea acestora.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.