+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 03.05.2022 16:57
până la 08.05.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2022 17:00
până la 12.05.2022 17:00
3
Licitaţie
de la 13.05.2022 14:00
până la 13.05.2022 14:46
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 590 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mai 2022, 16:57 - 8 mai 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2022, 17:00 - 12 mai 2022, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Crupe de arpacaş;
2. Crupă de bulgur:
3. Fasole;
4. Crupă de mei.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Colesnic Elena
Telefonul de contact
022-25-21-28
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
3 mai 2022, 16:57
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 11:41
Achizitii.md ID
21055914
CPV
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Crupe de arpacaş
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Crupă de bulgur
Buget: 140000.0 MDL
Activ
Fasole
Buget: 220000.0 MDL
Activ
Crupă de mei
Buget: 130000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Model de сontract
Documentatia standard
3.05.22 16:57
DUAE.doc
Documentele la ofertă
Documentul unic de achiziții european
3.05.22 16:57
Documentatia standard.docx
Model de сontract
Documentatia standard
3.05.22 16:57
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participar
3.05.22 16:57
Data:
6 mai 2022, 11:41
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Răspuns (6 mai 2022, 16:59):
Bună ziua! Vă informăm că termenii de livrare a produselor alimentare supuse achiziționării au fost stabiliți reieșind din necesitățile autorității contractante, inclusiv cu luarea în considerație a recomandărilor menționate. Totodată, în cazul disponibilității operatorilor economici contractați, de a efectua livrări de produse în termeni restrînși, autoritatea contractantă, în funcție de capacitățile de depozitare și termenii de valabilitate, va organiza recepționarea acestora.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".