1
Perioada de actualizare
de la 10.05.2022 15:34
până la 18.05.2022 13:19
2
Propunerea ofertelor
de la 18.05.2022 13:19
până la 21.05.2022 13:19
3
Licitaţie
de la 23.05.2022 15:00
până la 23.05.2022 15:41
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 227 400 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mai 2022, 15:34 - 18 mai 2022, 13:19
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mai 2022, 13:19 - 21 mai 2022, 13:19

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procurarea meselor si scaune pentru casa de cultura
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4574, MOLDOVA, Dubăsari, s.Holercani, s. Holercani
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tanasev Tudor
Telefonul de contact
069251680
Datele achizitiei
Data publicării
10 mai 2022, 15:34
Data ultimilor modificări
16 mai 2022, 13:19
Achizitii.md ID
21055868
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Masa ovala extensibila
Buget: 72800.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
tenderNotice
-Procurarea meselor si scaune
10.05.22 15:34
documet standart modificat.signed.pdf documet standart modificat.signed.pdf
tenderNotice
Procurarea mieselor si scaune
12.05.22 13:42
documet standart modificat.signed.pdf documet standart modificat.signed.pdf
tenderNotice
-Procurarea meselor si scaune
12.05.22 13:52
loturi (2) anul procurarea meselor si scaune casa de cultura 2022.signed.pdf loturi (2) anul procurarea meselor si scaune casa de cultura 2022.signed.pdf
tenderNotice
Procurarea meselor si scaune pentru Casa de cultura s.Holercani
12.05.22 13:57
сканировать1.pdf сканировать1.pdf
Documentele la ofertă
-
16.05.22 13:19
сканировать10001.pdf сканировать10001.pdf
Documentele la ofertă
-
16.05.22 13:19
Data:
10 mai 2022, 16:02
Subiectul întrebării:
documentatia standard
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa ajustati documentatia standard conform Ordinului ministrului finanţelor nr. 115 din 15.09.2021. Totodată solicităm respectuos ca toate documentele sa fie semnate cu semnatura electronica si nu cu aplicarea stampilei si semnaturii olografe. Multumim anticipat.
Răspuns (11 mai 2022, 09:30):
Buna ziua am trimis documentele solicitate.
Data:
11 mai 2022, 08:57
Subiectul întrebării:
fotografii si/sau imagini
Întrebare:
Bună dimineața, anexati vă rog fotografie sau imagine pentru masa ovala extensibilă! Mulțumesc.
Răspuns (16 mai 2022, 13:18):
Buna ziua.Nu dispunde poze.Multumesc
Data:
11 mai 2022, 10:49
Subiectul întrebării:
Răspuns (11 mai 2022, 09:30): Buna ziua am trimis documentele solicitate.
Întrebare:
Ne cerem scuze, dar nu vedem documentele si modificarile solicitate in cadrul procedurii din SIA RSAP.
Răspuns (16 mai 2022, 11:31):
Buna ziua Documentele au fost trimise.
Data:
12 mai 2022, 13:15
Subiectul întrebării:
documentatia standard
Întrebare:
Bună ziua! Stimată autoritate contractantă anexati documentatia standard conform Ordinului ministrului finanţelor nr. 115 din 15.09.2021, dar nu pe cea aprobată conform Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 175 din 05 octombrie 2018, în care obiectul achizitiei este Procurarea produselor alimentare. Credem ca sa produs o eroare. Vă rugam sa faceti modificari. Mulțumim
Răspuns (12 mai 2022, 14:01):
Buna ziua sau trimis documentele solicitate
Data:
12 mai 2022, 14:15
Subiectul întrebării:
termenul de livrare
Întrebare:
Care este termenul de livrare pentru bunuri după semnarea contractului? 30 zile sau mai mult?
Răspuns (12 mai 2022, 14:39):
30 de zile
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.