+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 29.04.2022 12:22
până la 05.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2022 10:00
până la 12.05.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 661 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2022, 12:22 - 5 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2022, 10:00 - 12 mai 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a fațadei la Școala Sportivă Specializată de Haltere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Pavaloi
Telefonul de contact
022233063
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2022, 12:14
Data ultimilor modificări
29 apr 2022, 12:22
Valoarea estimată (fără TVA)
416 661 MDL
Achizitii.md ID
21055820
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
20 mai 2022 12:18 - 31 dec 2022 12:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de evaluare
-
29.04.22 12:22
doc standart.docx
Documentele la ofertă
-
29.04.22 12:22
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

JEKO construct

Preţul ofertei: 349 046,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 409 008,17 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL SONDICOM

Preţul ofertei: 415 376,13 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări