+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2022, 9:45 - 7 mai 2022, 15:55
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2022, 15:55 - 13 mai 2022, 15:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartuşe pentru imprimante
Informația despre anulare
Motivul anulării
Necesitatea revizuirii bunurilor pe loturi.
Data anulării
10 mai 2022, 10:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Scutaru Irina
Telefonul de contact
+37369343838
Fax
+37369343838
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2022, 9:18
Data ultimilor modificări
10 mai 2022, 10:06
Achizitii.md ID
21055802
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 1 Achiziţionare cartuşe pentru imprimante
Data:
4 mai 2022, 18:26
Subiectul întrebării:
lot
Întrebare:
Buna ziua , va rugam sa separati tipurile de cartuse pe loturi , astfel va fi posibila participarea mai multor agenti economici. Ceea ce va genera preturi mai mici pentru unitatea contractanta
Răspuns (6 mai 2022, 15:55):
La solicitarea DVS, s-a examinat posibilitatea de modificare a documentației de atragere și s-a decis separarea fiecărui tip de cartuș pe loturi separate. Totodată, este modificat și Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului în preţul cel mai scăzut fără TVA pentru fiecare lot în parte. Modificările respective în Documentația de atragere a ofertelor au fost perfectate și se plasează în SIA RSAP.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".