1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2022 11:57
până la 05.05.2022 09:42
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2022 09:42
până la 09.05.2022 04:42
3
Licitaţie
de la 10.05.2022 15:00
până la 10.05.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 795 059,70 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2022, 11:57 - 5 mai 2022, 9:42
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2022, 9:42 - 9 mai 2022, 4:42
Începutul licitației: 10 mai 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Stefanita
Telefonul de contact
069276601
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2022, 11:54
Data ultimilor modificări
3 mai 2022, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
795 059,70 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
0,50 MDL
Achizitii.md ID
21055755
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Durata contractului
16 mai 2022 11:57 - 31 dec 2022 11:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
28.04.22 11:57
declaratie_ro.doc
Clarificări pentru participanți
-
28.04.22 12:00
duae (1).doc
Criterii de eligibilitate
-
28.04.22 12:00
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
Documentele la ofertă
Modificat
3.05.22 09:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 795 059,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Astfel, în rezultatul reevaluării ofertelor, precum şi a verificării datelor documentelor de calificare ale ofertanţilor prezentate conform cerinţelor/modului expus în documentaţia de atribuire, pentru lotul respectiv se desemnează câştigător ÎMAP „Adolescența”, întrucât a obţinut 100 puncte total calculate. În această ordine de idei, informăm ÎMAP „Adolescența” că conform prevederilor legale, după împlinirea termenului de aşteptare/6 zile calendaristice, urmează semnarea contractului de prestare a serviciilor achiziționate iar până la semnarea contractului solicităm prezentarea garanţiei de bună execuţie a contractului ce constituie 5% din valoarea ofertei prezentate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 795 059,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Data:
3 mai 2022, 15:43
Subiectul întrebării:
prezentarea contractelor de muncă
Întrebare:
Vă rugăm respectuos să schimbați cerința privind prezentarea copiilor contractelor de muncă de la pagina 7 (jos) din anunțul de participare. Contractul individual de muncă este un document confidențial. În calitate de dovadă a angajării servește ordinul de angajare. Vă rugăm să respectați prevederile art. 22 alin. (2) din legea Nr. 131/2015 care indică expres care documente justificative pot fi solicitate. Solicitarea contractului individual de muncă este contrar legii.
Răspuns (4 mai 2022, 14:33):
AC va tine cont de solicitarea dvs. Vă rog mult OE participanti in cadrul procedurii de achizitie publică- veti prezenta contractele doar la solicitarea AC
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Data:
3 mai 2022, 15:59
Subiectul întrebării:
Separarea meniurilor pe categorii de vîrste
Întrebare:
Vă rugăm să indicați că meniurile trebuie să fie divizate pe categorii de vîrste. Atît Ordinul comun al Ministerului Educației și Cercetării și Ministerului Finanțelor (nr. 118 din 24 februarie 2022/nr. 31 din 24 februarie) cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ cît și ordinul nr. 332 din 07.03.2022 al DGETS mun. Chișinău prevăd că meniurile și normele financiare sunt divizate separat pe categorii de vîrstă. Aceeași cerință este indicată și în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Răspuns (4 mai 2022, 14:31):
Răspuns:vă multumim pentru recomandare, OE participanți la procedura de achiziție prin COP vor respecta prevederile OMS nr.638 din 12.08.2016 și anume tabela nr.6, anexa nr.1.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Data:
3 mai 2022, 16:01
Subiectul întrebării:
Separarea meniurilor după sezon
Întrebare:
Vă rugăm respectuos să modificați cerințele privind meniul, astfel încît să nu fie solicitat un singur meniu ci două meniuri - unul pentru toamnă-primăvară, iar altul pentru vară-toamnă, or ambele sezoane se perindează pe parcursul executării viitorului contract: o parte se va executa primăvara, deci primul sezon, iar altă parte se va executa toamna - al doilea sezon. Cerința privind separarea meniurilor se regăsește în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobate prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Răspuns (4 mai 2022, 14:32):
Drep raspuns la solicitarea dvs, vă aducem la cunostinta că OE- va respecta întocmai HG Nr. 722 din 18-07-2018 si anume INSTRUCȚIUNE Organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățămînt general care prevede următoarele măsuri la pct.5 alin.3 3) planificarea nemijlocită a alimentației copiilor şi elevilor – elaborarea meniurilor-model de 10 zile, cu specific de sezon, coordonarea acestora, la începutul anului școlar, cu subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Sănătate Publică și plasarea acestora pe pagina web oficială a instituției, elaborarea meniurilor zilnice de repartiție și a sortimentului de produse; la moment AC solicita meniul Primavara- ulterior toamna veti prezenta meniul Toamnă- Iarnă
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări