1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2022 11:33
până la 12.05.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2022 09:30
până la 31.05.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 13 200 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2022, 11:33 - 12 mai 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2022, 9:30 - 31 mai 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru aer comprimat;
Tensiune de alimentare 220 V;
Reglarea frecvenței și duratei de evacuare a condensatului;
Posibilitate de conectare la conducta cu diametrul 1/2 inch;
Presiune maximală admisă ≥ 15 bar;
Indicator ON/OFF;
Buton TEST pentru testare;
Termen de livrare maxim 30 zile de la data solicitării. Termen de garanție 3 luni. Instalare de către agentul economic câștigător. Să se prezinte copia catologului care confirmă compatibilitatea piesei oferite cu dispozitivul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pavel Slonina
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2022, 10:13
Data ultimilor modificări
28 apr 2022, 11:33
Valoarea estimată (fără TVA)
13 200 MDL
Achizitii.md ID
21055740
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
20 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Valva pentru evacuare condensat cu evacuare automată CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
duae.doc
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 14 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări