1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2022 11:33
până la 12.05.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2022 09:30
până la 31.05.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 125 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2022, 11:33 - 12 mai 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2022, 9:30 - 31 mai 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Compatibil cu compresorul DET 200/90. Termen de livrare maxim 30 zile de la data solicitării. Termen de garanție 3 luni după instalare piesei. Instalare de către agentul economic câștigător. Să se prezinte copia catologului care confirmă compatibilitatea piesei oferite cu dispozitivul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pavel Slonina
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2022, 10:13
Data ultimilor modificări
28 apr 2022, 11:33
Valoarea estimată (fără TVA)
4 125 MDL
Achizitii.md ID
21055740
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
20 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartuș pentru filtru aer HF7-12 (Cărtuș E7-12) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
duae.doc
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.04.22 11:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 4 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări