1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2022 10:47
până la 10.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2022 10:00
până la 16.05.2022 10:00
3
Licitaţie
17.05.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2022, 10:47 - 10 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2022, 10:00 - 16 mai 2022, 10:00
Începutul licitației: 17 mai 2022, 15:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Masă din inox cu poliță inferioară
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2022, 9:59
Data ultimilor modificări
4 mai 2022, 8:35
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
833,33 MDL
Achizitii.md ID
21055738
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
1 iun 2022 00:00 - 30 dec 2022 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă din inox cu poliță inferioară - realizată integral din inox alimentar AISI 304 cu durabilitate înaltă, cu grosimea inoxului de minim 1,5 mm; - dimensiuni: (mm) (L1200* W800*H850); - carcasa și picioarele din țeavă pătrată 40x40 mm cu grosimea de minim 1,5 mm, reglabile după înălțime pentru compensarea deformărilor podelei, cu bordură de protecție de 50 mm; - elementele sudate vor fi executate doar cu baghete sudură inox; - garanţie anti-rugină la materia primă minim 5 ani (în condiții de exploatare conform destinației); - garanţie minim 2 ani; - pe perioada garanției inventarului, operatorul economic se obligă: în cazul depistării defecțiunilor tehnice sau necorespunderii calităţii (coroziunea oțelului inoxidabil, AISI 304 etc.) va examina cauzele defecțiunii și va facilita procesul de înlăturare a deficienței și după caz, va înlocui bunul respectiv; - livrarea bunului se efectuează prin Secția alimentară, la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și instalarea bunului conform cerințelor din contul operatorului economic: 1. UM - mun. Chișinău, str. Haltei 23 - 5 buc; 2. UM - or. Cahul, str. Mihai Viteazu 4 - 2 buc; 3.UM - mun. Chișinău, str. Vasile Lupu 37 - 3 buc; CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard utilaj tehnologic.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
28.04.22 10:47
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.04.22 10:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Inoxplus SRL

Preţul ofertei: 80 865,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor Autoritatii contractante
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări