1
Perioada de actualizare
de la 20.04.2022 17:34
până la 22.04.2022 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2022 12:30
până la 27.04.2022 17:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 475 MDL
Perioada clarificărilor: 20 apr 2022, 17:34 - 22 apr 2022, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2022, 12:30 - 27 apr 2022, 17:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziție Hârtie Xerox A4, A3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
20 apr 2022, 16:28
Data ultimilor modificări
20 apr 2022, 17:34
Valoarea estimată (fără TVA)
28 475 MDL
Achizitii.md ID
21055415
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
1 mai 2022 17:29 - 30 dec 2022 17:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 (Clasa: B+. Densitate: 80 g/m2. Format (cm): 21 x 29,7. Foi într-un pachet: 500. Intr-un box: 5 pachete.) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Ambalaj
2)
Denumirea
Hârtie A3, 100g/m2, 500 foi/pachet CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx
Documentele la ofertă
-declarație
20.04.22 17:34
1. anunt de participare_sg.pdf 1. anunt de participare_sg.pdf
tenderNotice
-anunt de participare
20.04.22 17:34
formulare .docx
Documentele la ofertă
-formulare
20.04.22 17:34
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 26 197 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei Grupului de lucru pentru achiziții al CNPF (nr. 60 din 28.04.2022). În procesul examinării s-a ținut cont de criteriul - cel mai mic preț și corespunderea cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

OZER Group

Preţul ofertei: 26 450 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 35 378,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări