1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2022 18:56
până la 02.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.05.2022 10:00
până la 23.05.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2022, 18:56 - 2 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mai 2022, 10:00 - 23 mai 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cantitatea de clor activ – min 28%, ambalaj – max. 25 kg, termen de valabilitate la livrare – min.10 luni. Livrare:
iunie-600kg.;
septembrie-600kg;
noiembrie-800kg.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Fulea
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2022, 18:37
Data ultimilor modificări
29 apr 2022, 15:18
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21055341
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
1 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2 Clorură de var CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
19.04.22 18:56
declaratie confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-
19.04.22 18:56
anunt de participare modificat 29.04.2022.pdf anunt de participare modificat 29.04.2022.pdf
Documentele la ofertă
-
29.04.22 15:18
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (modificata).docx
Documentele la ofertă
-
29.04.22 15:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GALCHIM & CO

Preţul ofertei: 28 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor prestabilite în Anunțul de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Absolutely Safety SRL

Preţul ofertei: 29 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări