1
Perioada de actualizare
de la 15.04.2022 15:43
până la 28.04.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2022 14:00
până la 11.05.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 204 296 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2022, 15:43 - 28 apr 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2022, 14:00 - 11 mai 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sistemei de încălzire la LT A. Cantemir, str. T. Ciorba, 5
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2022, 14:42
Data ultimilor modificări
15 apr 2022, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
204 296 MDL
Achizitii.md ID
21055189
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
23 mai 2022 14:48 - 30 dec 2022 15:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sistemei de încălzire la LT A. Cantemir, str. T. Ciorba, 5 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard lucrari.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrări
15.04.22 15:43
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.04.22 15:43
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație (la semnarea contractului, OE desemnat cîștigător)
15.04.22 15:43
anunt_de_participare_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
15.04.22 15:43
Documentele lotului
cantemir-sist. de icalz.doc
Lista cu cantitățile de lucrări
15.04.22 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vanro-Com

Preţul ofertei: 109 836,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Quantis Eco

Preţul ofertei: 143 636,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Strength SRL

Preţul ofertei: 146 760,13 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Cebascom

Preţul ofertei: 166 226,52 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări