1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2022 17:33
până la 18.04.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.04.2022 08:00
până la 26.04.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 310 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2022, 17:33 - 18 apr 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2022, 8:00 - 26 apr 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații interioare la grădinița nr. 223 din com.Tohatin-bucătăria, cabinetul metodic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Griu Ana
Telefonul de contact
069367464
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2022, 17:30
Data ultimilor modificări
13 apr 2022, 9:26
Valoarea estimată (fără TVA)
310 000 MDL
Achizitii.md ID
21054939
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Durata contractului
28 apr 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații interioare la grădinița nr. 223 din com.Tohatin-bucătăria, cabinetul metodic CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.04.22 17:33
duae_ro_.signed.pdf duae_ro_.signed.pdf
Criterii de evaluare
-
12.04.22 17:33
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
12.04.22 17:33
duae_ro_.doc
Criterii de evaluare
-
12.04.22 17:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euromontaj CTI SRL

Preţul ofertei: 221 585,28 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a indeplinit toate cerintele solicitate si a oferit cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

''Tehnosimplex''

Preţul ofertei: 247 436,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 250 142,76 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări