Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21054939
1
Perioada de actualizare
de la
12.04.2022 17:33
până la 18.04.2022 08:00
până la 18.04.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.04.2022 08:00
până la 26.04.2022 08:00
până la 26.04.2022 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
310 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 apr 2022, 17:33 - 18 apr 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 apr 2022, 8:00 - 26 apr 2022, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparații interioare la grădinița nr. 223 din com.Tohatin-bucătăria, cabinetul metodic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2022, 17:33
Data ultimilor modificări
13 apr 2022, 9:26
Achizitii.md ID
21054939
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
tenderNotice
-
12.04.22 17:33
Data:
13 apr 2022, 09:26
Subiectul întrebării:
caiet de sarcina
Întrebare:
buna ziua, materialele propuse de operatorii economici spre utilizarea reparației, trebuie sa aibă certificate la zi si sa respecte legislație in vigoare a Republicii Moldova sau se accepta si materiale de construcție care au GOST-uri expirate, ne valide pe teritoriu Republicii Moldova? Având in vedere ca avem destule legi care transpun directivele europene si limitează produsele ne conforme.
Răspuns (13 apr 2022, 11:55):
Bună ziua! Conform normelor și legislației în vigoare
Data:
13 apr 2022, 12:04
Subiectul întrebării:
caiet de sarcina
Întrebare:
Conform normelor și legislației în vigoare, Dvs veți verifica normele ? unde este indicat in caietul de sarcina? sau iar se vor lua declarații de gen "pe crucea mea ca e așa" ? Pe piață activează destul de mulți operatori economici care umbla cu pisica in sac, scrieți va rog in caietul de sarcina, ce trebuie sa se respecte, ce acte legislative. Va mulțumesc.
Răspuns (13 apr 2022, 13:51):
În caietul de sarcini sunt simbol norme și cod resurse.
Data:
13 apr 2022, 14:22
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcina
Întrebare:
"În caietul de sarcini sunt simbol norme și cod resurse". Deci va explic mai simplu, mai simplu deja nu se poate simbolurile celea is d epe timpul cand suprtaen umbla pe la ministere si a introdus marfa lor, la moment toate codurile si simbolurile celea intra in conflict cu simbolurile dupa 2016, 2020 si respectiv 2022, in astfel de idei caietul Dvs se poate de contestat foarte usor.
Răspuns (13 apr 2022, 16:06):
Care este întrebarea?
Data:
14 apr 2022, 13:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.Cite devize trebuie sa fie? de ce nu a fost posibil sa le facetei pe toate in unul?
Răspuns (14 apr 2022, 16:19):
Conform listei cu cantitățile de lucrări
Asa a decis autoritatea contractanta-sa se facă pe capitole
Data:
14 apr 2022, 13:38
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua. Raftul din inox cu cite polite, si sunt plate sau grila?
Răspuns (14 apr 2022, 16:49):
Raftul va avea 4 polițe din inox netede.
Data:
15 apr 2022, 07:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna dimineata.Nu am inteles totus, facem un deviz cu 6 capitole? La D-voastra ar parea ca sunt 6 devize aparte.Rog concretizati
Răspuns (15 apr 2022, 08:24):
Bună dimineața!
Ofertanții trebuie sa prezinte oferta în baza caietului de sarcini. În cazul dat este un singur deviz local.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK