Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 582 760 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2022, 11:47 - 18 apr 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2022, 0:00 - 21 apr 2022, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Finalizare construcție sediu Centrul de Sănătate din Bardar (repetat)

Informația despre anulare
Motivul anulării
Existenta unui contract de antrepriza cu nr.01 din 19.11.2014 valabil, pentru volumul de lucrari supuse licitatiei
Data anulării
20 apr 2022, 15:01
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6811, MOLDOVA, Ialoveni, s.Bardar, s.Bardar, r.Ialoveni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ursuleac Irina
Telefonul de contact
069155707
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2022, 11:47
Data ultimilor modificări
20 apr 2022, 15:01
Achizitii.md ID
21054729
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
12 apr 2022, 14:57
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (13 apr 2022, 09:36):
Forma acceptată de autoritatea contractantă a garanției pentru ofertă este în formă de garanţie bancară de la o instituţie bancară licențiată, valabilă pentru perioada de valabilitate a ofertei sau altă perioadă prelungită, după caz. Mulțumim pentru înțelegere.
Data:
13 apr 2022, 10:41
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa publicati caietul de sarcini in varianta word
Răspuns (13 apr 2022, 11:46):
Vom incerca sa-l obtinem de la proiectant in varianta Word si sa-l plasam.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.