1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2022 16:49
până la 22.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2022 12:00
până la 13.05.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2022, 16:49 - 22 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2022, 12:00 - 13 mai 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

a) Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 17-00 în ultima zi a schimbului, (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă):
b) Sezonul estival: începând cu 01.06.22 pînă la 30.08.22 (nu mai mult de 8 schimburi în total);
c) Cantitatea de bilete solicitată în ofertă să nu depășească capacitatea taberei în corespundere cu numărul turelor propuse de ofertant.
d) Costul maxim pentru o zi de odihnă este stabilit prin HG aprobată anual;
e) Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016, modificat prin Ordinul Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale nr.910 din 02.10.2020. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
f) Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a taberelor de odihnă și întremare a sănătății copiilor și adolescenților;
g) Măsurile distractiv-educative şi sportive planificate. Programul minim distractiv-educativ şi sportiv pe parcursul unui schimb va include: 1 excursie, 1 vizionare a unui film, 1 competiţie sportivă, 1 serată de dansuri (în total 4 activităţi). Activităţi alternative propuse la discreţia participanţilor se vor accepta, cu condiţia respectării profilului şi scopului activităţii;
h) Cantitatea de bilete va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare indicate în Lege BASS anuală;
i) Să prezinte darea de seamă către Confederația Națională a Sindicatelor pînă la data de 10 septembrie a anului de gestiune;
j) Să prezinte darea de seamă Casei Naționale de Asigurări Sociale până la data de 20 septembrie a anului de gestiune;
k) Trimestrial semnează Actul de verificare a achitărilor;
l) Modelul biletului este aprobat prin ordinul intern al CNAS, utilizarea căruia este obligatorie.
( Anexa nr.2)
m) Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
n) Cazarea într-o cameră nu va fi mai mult de 8 copii;
o) Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normativelor sanitar-epidemiologice de stat ”Igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 – art.6.3 ( MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.);
p) Dușul va fi separat pentru fete și băieți;
q) Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat „Igiena taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor”, ( Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150 – 200 m2 pentru un elev, ½ din această suprafaţă trebuie să fie înverzită)
r) Utilajului ingineresc de pe teritoriul taberei va fi cu îngrădire integră, cu asigurarea limitării accesului doar pentru personalul autorizat;
s) Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie 2 zile.
t) Organizarea odihnei și întremării sănătății copiilor se efectuează prin respectarea Deciziilor Comisiei Pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și Hotărârilor Comisiei Naţionale Extraordinare de Sănătate Publică.
u) Se descalifică oferta în următoarele cazuri:
- neexecutarii prescripțiilor sanitare confirmate de Centrele de Sănătate Publică Teritoriale;
- nerespectarea regulilor de apărare împotriva incendiilor, confirmate de Agenția pentru supravegherea tehnică
- neexecutarii prescripțiilor sanitar-veterinare confirmate/emise de către ANSA și a subdiviziunilor teritoriale;
- propunerii în ofertă plasării copiilor în încăperi cu nerespectarea normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
- propunerii în ofertă cazării într-o cameră mai mult de 8 copii.
- propunerii în ofertă cazării în camere cu paturi suprapuse
- neacceptarii condițiilor expuse în Cerinţe suplimentare către servicii şi contract
- nerespectarii normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 apr 2022, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
9 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21054681
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 iun 2022 03:00 - 31 aug 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a odihnei și întremare a sănătății copiilor în perioada de vară CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 3500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2022 07.04.2022
Specificaţie tehnică
Documentația Standard format word
7.04.22 16:49
CAIET DE SARCINI Copii 2022 07.04.2022.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
7.04.22 16:49
DUAE copii 2022.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
7.04.22 16:49
DUAE copii 2022
Specificaţie tehnică
DUAE format word
7.04.22 16:49
ANUNȚ DE PARTICIPARE Copii 2022 07.04.2022.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
7.04.22 16:49
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2022 07.04.2022.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
7.04.22 16:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”TORENT PLUS”

Preţul ofertei: 750 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DITS Calarasi

Preţul ofertei: 1 953 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

AO CONCEB

Preţul ofertei: 2 632 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei Grupului de Lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Casele de Odihna si Recuperare "Perlele Nistrului" SRL

Preţul ofertei: 6 200 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: întru vizualizarea ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Preţul ofertei: 8 985 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Înrtu vizualizarea ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări