1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2022 16:49
până la 22.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2022 12:00
până la 13.05.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2022, 16:49 - 22 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2022, 12:00 - 13 mai 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

a) Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 17-00 în ultima zi a schimbului, (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă):
b) Sezonul estival: începând cu 01.06.22 pînă la 30.08.22 (nu mai mult de 8 schimburi în total);
c) Cantitatea de bilete solicitată în ofertă să nu depășească capacitatea taberei în corespundere cu numărul turelor propuse de ofertant.
d) Costul maxim pentru o zi de odihnă este stabilit prin HG aprobată anual;
e) Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016, modificat prin Ordinul Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale nr.910 din 02.10.2020. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
f) Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a taberelor de odihnă și întremare a sănătății copiilor și adolescenților;
g) Măsurile distractiv-educative şi sportive planificate. Programul minim distractiv-educativ şi sportiv pe parcursul unui schimb va include: 1 excursie, 1 vizionare a unui film, 1 competiţie sportivă, 1 serată de dansuri (în total 4 activităţi). Activităţi alternative propuse la discreţia participanţilor se vor accepta, cu condiţia respectării profilului şi scopului activităţii;
h) Cantitatea de bilete va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare indicate în Lege BASS anuală;
i) Să prezinte darea de seamă către Confederația Națională a Sindicatelor pînă la data de 10 septembrie a anului de gestiune;
j) Să prezinte darea de seamă Casei Naționale de Asigurări Sociale până la data de 20 septembrie a anului de gestiune;
k) Trimestrial semnează Actul de verificare a achitărilor;
l) Modelul biletului este aprobat prin ordinul intern al CNAS, utilizarea căruia este obligatorie.
( Anexa nr.2)
m) Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
n) Cazarea într-o cameră nu va fi mai mult de 8 copii;
o) Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normativelor sanitar-epidemiologice de stat ”Igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 – art.6.3 ( MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.);
p) Dușul va fi separat pentru fete și băieți;
q) Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat „Igiena taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor”, ( Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150 – 200 m2 pentru un elev, ½ din această suprafaţă trebuie să fie înverzită)
r) Utilajului ingineresc de pe teritoriul taberei va fi cu îngrădire integră, cu asigurarea limitării accesului doar pentru personalul autorizat;
s) Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie 2 zile.
t) Organizarea odihnei și întremării sănătății copiilor se efectuează prin respectarea Deciziilor Comisiei Pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și Hotărârilor Comisiei Naţionale Extraordinare de Sănătate Publică.
u) Se descalifică oferta în următoarele cazuri:
- neexecutarii prescripțiilor sanitare confirmate de Centrele de Sănătate Publică Teritoriale;
- nerespectarea regulilor de apărare împotriva incendiilor, confirmate de Agenția pentru supravegherea tehnică
- neexecutarii prescripțiilor sanitar-veterinare confirmate/emise de către ANSA și a subdiviziunilor teritoriale;
- propunerii în ofertă plasării copiilor în încăperi cu nerespectarea normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
- propunerii în ofertă cazării într-o cameră mai mult de 8 copii.
- propunerii în ofertă cazării în camere cu paturi suprapuse
- neacceptarii condițiilor expuse în Cerinţe suplimentare către servicii şi contract
- nerespectarii normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 apr 2022, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
9 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21054681
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 iun 2022 03:00 - 31 aug 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a odihnei și întremare a sănătății copiilor în perioada de vară CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 3500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2022 07.04.2022
Specificaţie tehnică
Documentația Standard format word
7.04.22 16:49
CAIET DE SARCINI Copii 2022 07.04.2022.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
7.04.22 16:49
DUAE copii 2022.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
7.04.22 16:49
DUAE copii 2022
Specificaţie tehnică
DUAE format word
7.04.22 16:49
ANUNȚ DE PARTICIPARE Copii 2022 07.04.2022.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
7.04.22 16:49
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2022 07.04.2022.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
7.04.22 16:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”TORENT PLUS”

Preţul ofertei: 750 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DITS Calarasi

Preţul ofertei: 1 953 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

AO CONCEB

Preţul ofertei: 2 632 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei Grupului de Lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Casele de Odihna si Recuperare "Perlele Nistrului" SRL

Preţul ofertei: 6 200 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: întru vizualizarea ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Preţul ofertei: 8 985 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Înrtu vizualizarea ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări