1
Perioada de actualizare
de la 06.04.2022 13:57
până la 19.04.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2022 13:00
până la 05.05.2022 13:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 31 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 apr 2022, 13:57 - 19 apr 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2022, 13:00 - 5 mai 2022, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 23 Filtru de celuloză, steril, Whatman (Cellulose Nitrate Membrane Sterile Filter with Grid), 40-47mm în diametru, 0.45 Micron ambalate câte una, separat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2022, 13:13
Data ultimilor modificări
11 apr 2022, 18:47
Valoarea estimată (fără TVA)
31 000 MDL
Achizitii.md ID
21054586
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
9 mai 2022 13:16 - 31 dec 2022 13:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 23 Filtru de celuloză, steril, Whatman (Cellulose Nitrate Membrane Sterile Filter with Grid), 40-47mm în diametru, 0.45 Micron ambalate câte una, separat. CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
6.04.22 13:57
caiet de sarcini parafarmaceutice 2022 (1).docx
Documentele la ofertă
-
6.04.22 13:57
duae articole parafarmaceutice.docx
Documentele la ofertă
-
6.04.22 13:57
documentatia standart articole parafarmaceutice.docx
Documentele la ofertă
-
6.04.22 13:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: PROCES-VERBAL Nr. 34 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie privind evaluarea ofertelor de prețuri depuse în cadrul procedurii de valoare mică privind achiziționarea: Aparate de aer conditionat conform necesităților pentru anul 2022 (repetat). Cod CPV: 31600000-2 “07” iunie 2022 Mun.Chișinău, str. Ștefan cel Mare 190 Au fost prezenţi la şedinţă: Igor Cospormac – președinte al grupului de lucru, vicedirector al IMSP SCTO. Darii Irina - membru, asistent medical sef al IMSP SCTO. Vitalie Chilaru –membru, administrator gospodărie al IMSP SCTO. Pereverzeva Tatiana- membru, economist al IMSP SCTO Micușa Angela- membru, șef secție Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală. Gavriliuc Maria- membru, asistentă dieticiană al IMSP SCTO ORDINEA DE ZI: În cadrul ședinței, grupul de lucru au examinat nota de serviciu privind achiziționarea în regim de urgență aparatelor de aer conditionat. În nota de serviciu nr. 01-13/855 din 02.06.2022 se solicită de a fi achiziționat un aparat în secția ,,Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală,, pentru menținerea temperaturii și umedității adecvate a încăperii, cu scop de respectarea normelor sanitare și epidemiologice ale sălii nr. 2 în perioda caniculară. La fel și blocul alimentar ne informează că climatizatorul care este instalat nu face față, având capacitatea de răcire pentru 18-20 m2 dar nicidecum pentru 140 m2, temperaturiile pe timp de vară pot să ajungă până la 50 grade. Grupul de lucru a decis de a fi achiziționat două aparate de aer conddiționat și plasare unui anunț pe saitul instituției privind necesitățiile instituției în regim de urgență. S-A EXAMINAT: Membrii Grupului de Lucru pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au examinat minuțios ofertele comerciale prezentate de către operatorii economici participanti în cadrul cadrul procedure achizitii de valoare mica și corespunderea cerințelor conform condițiilor expuse în caietul de sarcini. În urma anunțului publicat pe saitul instituției au fost depuse următoarele oferte comerciale din partea următorilor operatori economici: 1) Operatorul economic SRL ,,Climatsistem,, a propus oferta de preț la suma totală 42680.00 Lei fără TVA Operatorul economic a prezentat urmatoarele documente documentele necesare. Documente obligatorii prezentate de catre operatorii participanti: Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este stabilit, Certificat de atribuire a contului bancar, Cerere de participare, Declaratia privind valabilitatea ofertei, Propunerea tehnică, Propunerea financiară, Date despre participant. La Procesul verbal se anexează: a) Oferta de preț prezentata de către operatorul economic; b) Evaluarea ofertei de prețuri privind achiziționarea bunurilor: Aparate de aer cndiționat conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2022 după criteriul cel mai mic preț fără TVA pe lot. S-A DECIS: Grupul de lucu pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au decis de a desemna cîștigătorii următorii operatori economici: • Operatorul economic: SRL ,,Climatsistem,, cu valoarea contractuală 51216.00 Lei cu TVA Semnăturile Membrilor Grupului de lucru: Igor Cospormac – Darii Irina - Vitalie Chilaru – Pereverzeva Tatiana- Micușa Angela- Gavriliuc Maria - PROCES-VERBAL Nr. 34 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie privind evaluarea ofertelor de prețuri depuse în cadrul procedurii de valoare mică privind achiziționarea: Aparate de aer conditionat conform necesităților pentru anul 2022 (repetat). Cod CPV: 31600000-2 “07” iunie 2022 Mun.Chișinău, str. Ștefan cel Mare 190 Au fost prezenţi la şedinţă: Igor Cospormac – președinte al grupului de lucru, vicedirector al IMSP SCTO. Darii Irina - membru, asistent medical sef al IMSP SCTO. Vitalie Chilaru –membru, administrator gospodărie al IMSP SCTO. Pereverzeva Tatiana- membru, economist al IMSP SCTO Micușa Angela- membru, șef secție Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală. Gavriliuc Maria- membru, asistentă dieticiană al IMSP SCTO ORDINEA DE ZI: În cadrul ședinței, grupul de lucru au examinat nota de serviciu privind achiziționarea în regim de urgență aparatelor de aer conditionat. În nota de serviciu nr. 01-13/855 din 02.06.2022 se solicită de a fi achiziționat un aparat în secția ,,Fiziokinetoterapiei si Recuperare medicală,, pentru menținerea temperaturii și umedității adecvate a încăperii, cu scop de respectarea normelor sanitare și epidemiologice ale sălii nr. 2 în perioda caniculară. La fel și blocul alimentar ne informează că climatizatorul care este instalat nu face față, având capacitatea de răcire pentru 18-20 m2 dar nicidecum pentru 140 m2, temperaturiile pe timp de vară pot să ajungă până la 50 grade. Grupul de lucru a decis de a fi achiziționat două aparate de aer conddiționat și plasare unui anunț pe saitul instituției privind necesitățiile instituției în regim de urgență. S-A EXAMINAT: Membrii Grupului de Lucru pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au examinat minuțios ofertele comerciale prezentate de către operatorii economici participanti în cadrul cadrul procedure achizitii de valoare mica și corespunderea cerințelor conform condițiilor expuse în caietul de sarcini. În urma anunțului publicat pe saitul instituției au fost depuse următoarele oferte comerciale din partea următorilor operatori economici: 1) Operatorul economic SRL ,,Climatsistem,, a propus oferta de preț la suma totală 42680.00 Lei fără TVA Operatorul economic a prezentat urmatoarele documente documentele necesare. Documente obligatorii prezentate de catre operatorii participanti: Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este stabilit, Certificat de atribuire a contului bancar, Cerere de participare, Declaratia privind valabilitatea ofertei, Propunerea tehnică, Propunerea financiară, Date despre participant. La Procesul verbal se anexează: a) Oferta de preț prezentata de către operatorul economic; b) Evaluarea ofertei de prețuri privind achiziționarea bunurilor: Aparate de aer cndiționat conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2022 după criteriul cel mai mic preț fără TVA pe lot. S-A DECIS: Grupul de lucu pentru achiziții publice al IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie au decis de a desemna cîștigătorii următorii operatori economici: • Operatorul economic: SRL ,,Climatsistem,, cu valoarea contractuală 51216.00 Lei cu TVA Semnăturile Membrilor Grupului de lucru: Igor Cospormac – Darii Irina - Vitalie Chilaru – Pereverzeva Tatiana- Micușa Angela- Gavriliuc Maria - oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări