Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
797 216,67 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2022, 17:19 - 7 apr 2022, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
7 apr 2022, 16:30 - 12 apr 2022, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1648822428930 din „01” aprilie 2022, privind achiziționarea blanchetelor și formularelor – procedura repetată, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis a respinge ofertele operatorilor economici IS FEP „Tipografia Centrală”, pentru Lotul nr.1 – Blanchete și „Tipografia Sirius” SRL, pentru Lotul nr.2 – Plicuri EMS, din motiv că prețul propus este mai mare decât bugetul prevăzut pentru achiziționarea blanchetelor și formularelor și a anula procedura dată de achiziție.
Data anulării
26 apr 2022, 9:39
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2022, 17:19
Data ultimilor modificări
26 apr 2022, 9:40
Achizitii.md ID
21054403
MTender ID
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK