Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
75 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2022, 12:24 - 5 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 apr 2022, 9:00 - 8 apr 2022, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Distincții și medalii conform pct.8 din anunțul de participare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ca urmare a examinării ofertei s-a depistat că:
1. Specificația de preț nu corespunde ( nu s-a indicat prețurile pentru fiecare poziție separat).
2. Declarația privind valabilitatea ofertei nu corespunde (s-a solicitat termen de valabilitate a ofertei de 60 zile s-a propus 30 zile)
Conform art. 40 alin. (1) din Legea 131/2015 achizițiilor publice, ,,Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.”, iar potrivit alin. (2) al aceluiași articol ,, Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.”
În aceeași ordine de idei art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 achizițiilor publice, învederează, ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”.
Totodată, art. 74 alin. (1) din Legea 131/2015 achizițiilor publice reglementează că ,, Contractul de achiziții publice se încheie conform procedurilor de achiziție publică prevăzute de prezenta lege, pentru întreaga sumă atribuită unei achiziții pe an, în temeiul planului de achiziție și în limita alocațiilor aprobate.”
Prin urmare, în conformitate cu art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea 131/2015 achizițiilor publice, ,,Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, dacă au fost depuse numai oferte care nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire, precum și în cazul când prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.”
1. Specificația de preț nu corespunde ( nu s-a indicat prețurile pentru fiecare poziție separat).
2. Declarația privind valabilitatea ofertei nu corespunde (s-a solicitat termen de valabilitate a ofertei de 60 zile s-a propus 30 zile)
Conform art. 40 alin. (1) din Legea 131/2015 achizițiilor publice, ,,Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.”, iar potrivit alin. (2) al aceluiași articol ,, Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.”
În aceeași ordine de idei art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 achizițiilor publice, învederează, ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”.
Totodată, art. 74 alin. (1) din Legea 131/2015 achizițiilor publice reglementează că ,, Contractul de achiziții publice se încheie conform procedurilor de achiziție publică prevăzute de prezenta lege, pentru întreaga sumă atribuită unei achiziții pe an, în temeiul planului de achiziție și în limita alocațiilor aprobate.”
Prin urmare, în conformitate cu art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea 131/2015 achizițiilor publice, ,,Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, dacă au fost depuse numai oferte care nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire, precum și în cazul când prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.”
Data anulării
11 apr 2022, 15:47
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2022, 12:24
Data ultimilor modificări
4 mai 2022, 16:08
Achizitii.md ID
21054343
MTender ID
CPV
18500000-4 - Bijuterii, ceasuri şi articole conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK