1
Perioada de actualizare
de la 31.03.2022 13:13
până la 03.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2022 12:00
până la 10.04.2022 16:00
3
Licitaţie
11.04.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 31 916,67 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mart 2022, 13:13 - 3 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2022, 12:00 - 10 apr 2022, 16:00
Începutul licitației: 11 apr 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou pentru anul 2022, conform anunțului de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, satul Goian
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Dima
Telefonul de contact
+37322350838
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
31 mart 2022, 13:13
Valoarea estimată (fără TVA)
31 916,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
319 MDL
Achizitii.md ID
21054259
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Goian (UATSN), mun. Chișinău, com. Ciorescu, sat. Goian
Durata contractului
18 apr 2022 03:00 - 30 apr 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou pentru anul 2022. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 66.0
Unități de măsură: Numar
Documentele procedurii de achiziție
31.03.2022
Specificaţie tehnică
PDF
31.03.22 13:13
anunț participare 2022 repetat
Specificaţie tehnică
Word
31.03.22 13:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 37 621,55 MDL
Statut: Învingător
Motivul: PROCES-VERBAL/DECIZIA nr.23 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii a Penitenciarului nr.10–Goian.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări